.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ligger her våken etter 5 timer selv. Og scroller rundt på babyverden mens jeg venter på å bli trøtt. Kanskje jeg skal gå på do en tur....jeg våkner 2 timer etter at jeg har sovnet fordi jeg må tisse. Etterpå? Leter jeg lenge etter John blund. Jeg er kvalm, sulten og trett. Det kribler i bena og jeg vil forgå!! Etter noen timer sovner jeg igjen men da bare for å sove en time eller så før jeg må tisse igjen!!! Og totalt blir det ca mellom 4-5 timer søvn hver natt!! Blir snart gal!
Signerer denne!Dette høres jo ikke bra ut i det hele tatt. Høres ut som at dere bør legge bort telefon kanskje, heller stå opp og gå i stua og gjøre noe til dere blir trøtte igjen. Er ikke lurt for søvnmønsteret å ligge våken i senga så lenge.
Lest en studie som sa at om man ikke sovner innen 20 minutter, bør du gå ut av rommet og gjøre noe annet i 20 minutter og så legge deg igjen. Sovner du ikke innen 20 min igjen, står du opp igjen. Slik fortsetter du til du sovner. I mellomtiden bør man ikke være på telefon og i hvert fall ikke på soverommet.