Søvn?

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Min 8 uker gamle datter sover godt om nettene eneste problem er at hun holder oss våkne til 2-3 om natta og sover til 10-11 på formiddagen...
hvordan sover ditt barn? Noen råd til hvordan jeg kan snu rytmen? Med to storesøsken er det en fordel å stå tidligere opp :)
 
Min 8 uker gamle datter sover godt om nettene eneste problem er at hun holder oss våkne til 2-3 om natta og sover til 10-11 på formiddagen...
hvordan sover ditt barn? Noen råd til hvordan jeg kan snu rytmen? Med to storesøsken er det en fordel å stå tidligere opp :)

Mener å huske at babyer ikke vet forskjell på dag og natt før de er 3 mnd og derfor vanskjelig å snu rytmen før det.
 
Prøvd å gradvis flytte døgnet rett veg? 15 min nå og da?
 
Det er nok bare slik en periode. Babyer kan en ikke stille etter klokke. [emoji12]
 
Så heldig du er med en baby som sover så lenge om gangen! Åtte uker er tidlig. Lille produserer ikke selv søvnhormon. På sikt er det greit å gjøre forskjell på natt og dag. Skifte til pysj og dempe lysene kl.23. Enn så lenge får du prøve nyte tiden alene med lille. Tiden går fort :Heartblue
 
Back
Topp