Søte babylyder...

Her har hun bare begynt med : æh æh æh i rytmen til musikk og sanger hun hører haha :p
 
Spennende tid nå når de er mer med. :)Nå har hun begynt å lene seg framover i bilsetet og å titte ut av vinduet når vi kjører forbi høye bygninger. For ikke å snakke om hvor mye mer mobil hun er blitt. I går lå hun på lekematta i stuen, og da jeg kom tilbake etter å ha satt på en vask, hadde hun rullet seg ut og lå med begge hendene godt plantet i halen til hunden. :D
Ja de lærer å komme seg rundt :) min har ålt fra 5,5 mnd og dradd seg opp i stående fra 6,5 mnd. Hun hsr falt litt, så nå foretrekker hun å dra seg opp på kne og stå å gynge xD krabber ikke men vært jevnlig i krabbestilling fra 5,5 mnd. Men hun har ikke giddet å prøve krabbe. Travelt ;p artig at hun i tillegg skal kommunisere litt mer. Ingen beviste ord, selv om hun innimellom har sagt hei siden hun kanskje var 3-4 mnd, men tror ikke det er bevisst
 
Oj, det var tidlig! Vi er ikke der enda. Hun er 6,5 mnd og ruller og drar opp rumpa, men er ikke oppe. Men skravle gjør hun masse av. Heller ikke noen beviste ord, men noe som likner på nei nei nei noen ganger når vi skifter på henne. Å ta på klær er jo noe av det verste i hele verden :rolleyes:
Min jente har det travelt. Hun er bittelitt eldre. Ble 7 mnd rett før helgen. Hun begynte å løfte rumpen 4 mnd og en uke ca.
Artig da å si neineinei :p huff. Vi kan ikke kle på henne på stellebordet. Ligger ikke i ro. Drar seg opp i sengen sin når vi legger henne også.. blæh. I dag stod hun en stund på kne uten å holde. Så begynner vist å få litt bedre balanse. Hun går fremover om jeg holder hendene hennes. Og oppdaget at hun faktisk krabber også om jeg gir litt støtte under brystet. Sikkert vanskelig å koordinere alt :p hun kan ikke sette seg opp da :) men blir nok tidlig å gå..
 
Her funker det også dårlig å skifte klær på stellebordet. Hun hyler og gråter i protest, eller ruller over på magen og spreller. Skifter jeg når hun sitter på fanget er hun blid og fornøyd :rolleyes:.
Opp allerede ja. :) Regner med dere har skiftet seng til en hun ikke kan klatre ut av for lengst? Vi har fortsatt bedside criben til Troll, men hun herjer så inmari at nå skal vi bytte over til en hvor hun ikke kan komme seg over kanten. Liten har den blitt også :) Tror det blir en stund til snuppa sitter selv her. Hun bommet liksom litt på hvordan man kommer seg opp. Hun forsøker gjøre situps rett opp i sittende. Har drevet på med det i et par måneder. Men blitt sterk i magen da :D
Haha så flink :p hun klatret i sengen lenge. Siste ukene hadde jeg sengen lavt nede og hun var halveis over i vår. Fikk ikke med seg beina. Men så byttet vi seng. Hadde chicco next to me i stuen som dagseng. Tok ikke mange dagene før hun dro seg opp der. Så den måtte vekk, hun drar seg opp i sprinkelsengen også. Har den på midterste hakk. Hun er ikke høy nok til å falle over. 65 lang.
Min har aldri likt å ligge på rygg. Så vært lite situps her. Men hatt litt i perioder. I dag begynte hun å krabbe :) etter ålenekt siden forrige fredag :p så hun kommer seg litt fremover. Så spent på om hun snart begynner å sette seg opp også :p hun. BØr liksom kunne det før hun går.. :)
 
Back
Topp