Søskendrøm ❤️

Fineste dere ❤ Det går veldig bra med meg. Livet blir ikke alltid slik man har tenkt og planlagt, men det kan bli skikkelig fint likevel. Babydrømmen er lagt på is, og det føles stort sett greit. Og hvis jeg skulle få lyst, så har jeg jaggu meg fire potensielle som ligger på is i Danmark ❤ Håper alt står bra til med dere, jeg er innom av og til, bare for å sjekke hvordan det går med dere fine som ble så viktig for meg i den hittil tøffeste perioden av livet mitt ❤

Så godt å høre at du har falt til ro med slik det ble ❤ Har tenkt så masse på deg, og lurt på om du har det bra. Kommer aldri til å glemme all støtten du ga meg underveis. Ta vare på deg selv, du fortjener alt godt i livet!!!

Her er alt onsider bare bra! Etter et beintøft svangerskap kom lillesøster i ei uforsvarlig fart på selveste julaften ❤ Vi har et siste embryo på frys som vi skal gi sjansen neste år, og så setter vi punktum. Det blir som det blir ❤
 
Fineste dere ❤ Det går veldig bra med meg. Livet blir ikke alltid slik man har tenkt og planlagt, men det kan bli skikkelig fint likevel. Babydrømmen er lagt på is, og det føles stort sett greit. Og hvis jeg skulle få lyst, så har jeg jaggu meg fire potensielle som ligger på is i Danmark ❤ Håper alt står bra til med dere, jeg er innom av og til, bare for å sjekke hvordan det går med dere fine som ble så viktig for meg i den hittil tøffeste perioden av livet mitt ❤
Kjære Dipsy. Jeg har tenkt så mye på deg. Kommer inn og ser nå at babydrømmen er satt på vent. Jeg håper dere får oppfylt ønsket deres. Og hvis ikke så håper jeg dere finner roen og gleden i at dere har fått deres lille mirakel allerede. Du er en av de sterkeste jeg vet om. Ønsker deg alt godt:Heartpink
 
<3 ❤️ mange klemmer sendes. Håper det går bra med dere
 
Back
Topp