Sæd donasjon

Sima

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Hei,
Etter å ha trålet rundt å prøvd å finne ut av det selv. Så undres jeg fremdeles på hva sæddonasjon koster offentlig i Norge. Det er mye skriverier og info om egg donasjon men vanskelig å oppdrive informasjon om kostnader knyttet til den andre retningen. Er det noen her inne som har kjennskap til dette? Hva har man i vente om man går den retningen?
 
Hei,
Etter å ha trålet rundt å prøvd å finne ut av det selv. Så undres jeg fremdeles på hva sæddonasjon koster offentlig i Norge. Det er mye skriverier og info om egg donasjon men vanskelig å oppdrive informasjon om kostnader knyttet til den andre retningen. Er det noen her inne som har kjennskap til dette? Hva har man i vente om man går den retningen?
Hei. Ser det alt er en ukes tid siden du postet denne. Jeg er gravid med sæddonor gjennom det offentlige, og da koster det ikke noe mer medisinkostnader + legetimer. Men medisinprisene kan jo være stive nok i seg selv, selv om det jo er lite sammenlignet med kostnadene ved å gå privat. Send meg gjerne melding om du har noen utdypende spørsmål om prosessen.
 
Back
Topp