Så stille det er her?

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Det er så stille her for tiden? Regner med at dere er opptatt med lille, men hva finner dere på om dagen?
Her går vi på babysang, driver med Dåpsforberedelser, husarbeid, leking/prating, barselgruppe, finner på ting med venninner og neste uke starter vi med babysvømming :)
 
Vi går også på babysang :) ellers holder jeg på å flytte, noe som er utrolig tidkrevende når jeg har baby på armen..
 
Me har da nesten litt travelt om dagen ;)
Me går på baysvømming, barseltreff, besøk av veninner, husarbeid, trilleturar osv. Har nett vore 3 veker i Spania og kosa oss i varmen :)
 
Jeg går på barselstrening 2 ganger i Uken, hvor vi og de andre deltakerne spiser frukt og drikker kaffe på treningssenteret etterpå, ellers triller vi mye tur. Ellers er det kaffe med venninner og mye besøk generelt :) nok å gjøre :) ting har endelig gått seg litt til med knøttet :)
 
Travle dager her også. Mye bursdager og ærend som gjøres på dagtid. Barseltreff, diverse kontroller, Bup med mer. Jeg har stort sett avtaler hver dag på dagtid.
 
Her har det de siste ukene fått i barnebidrag og dåp, attpåtil har minsten vært syk og innlagt.
Dette oppå de vanlige hverdagene der storebror skal leveres og hentes i barnehagen, og husarbeidet skal gjøres. For få timer i døgnet til alt :)
 
Blir lite tid til å være på forum nå :)
Her har vi hatt dåp, vi går på babysang, barseltreff, babysvømming, henge med storesøsken, trilleturer, husarbeid osv... :)
 
Jeg er egentlig her veldig ofte, rett og slett fordi store deler av dagen er frøkna klistret til puppen, så jeg får ikke gjort så mye annet :) men jeg skriver lite, siden det er så stille her :p Vi driver også med babysang, og har begynt på babysvømming. Trilletur hver dag om været er ok :) vi er nå litt utenfor døra, men trives nok best her hjemme :)
 
Her har det de siste ukene fått i barnebidrag og dåp, attpåtil har minsten vært syk og innlagt.
Dette oppå de vanlige hverdagene der storebror skal leveres og hentes i barnehagen, og husarbeidet skal gjøres. For få timer i døgnet til alt :)
Hvordan går det med minsten? [emoji846]
 
Blir lite tid til å være på forum nå :)
Her har vi hatt dåp, vi går på babysang, barseltreff, babysvømming, henge med storesøsken, trilleturer, husarbeid osv... :)
Vis gjerne bilder av dåpspyntingen [emoji4] Skal ha dåp på søndag [emoji2]
 
Vis gjerne bilder av dåpspyntingen [emoji4] Skal ha dåp på søndag [emoji2]
Har ikke det på mobilen dessverre.
Jeg tok ikke helt av med pynting. Hvit duk, med lys blå "løper" og en lilla/blå/hvit blomster på bordene.
To spesialdesignede kaker i blå/hvit/sølv/grå og litt blå bånd på noe av skålene :)
 
Jeg får ikke varsler på at noen lager nye innlegg her eller på skjult, så da svarer jeg bare på de samme gamle innleggene.. Skal vi flinkere til å sjekke, for jeg er ofte inne på appen.
 
Back
Topp