...så skjer det igjen...

LeneV

Blir kjent med forumet
Så var det over for denne gangen også. Det jikk galt igjen lørdag. Var da kommet til uke 11+5, nøyaktig like langt som jeg var kommet sist jeg mistet min lille spire. [:@]

Selv om jeg har hatt det i bakhodet hele veien (at dette kunne gå galt), så trodde jeg faktisk at alt skulle gå bra denne gangen! [:'(]

Nå er jeg bare så fortvilet, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Bare gråter hele tiden. Hvordan kommer man seg videre etter dette? Jeg vet jo det går, har vært gjennom dette før, men det er tungt ja! Jævlig tungt! [:(]

Lurer også på om det er meg det er noe galt med siden jeg mistet på nøyaktig samme tidspungt 2 ganger. Uke 11+5, er det noe spesielt i fosterutviklingen som skjer akkurat da? Ingen lege kan svare meg på det i alle fall. Maka uflaks fikk jeg høre...

Nå prøver jeg bare å komme gjennom dagene. Fikk sykemelding en uke denne gangen. Det verste er egentilig å ikke få sove om nettene. Det er om kvelden det er verst, alle tankene strømmer på da. Blir så sliten av slikt... [:o]
__________________
 
huff så triste greier[:(] har selv hatt en SA i uke 14. forferdelig vondt. men som legen sa til meg at når kroppen støter ut fosteret på den måten pleier det som regel å være en kromoson feil ol. tror ikke det er noe galt med kroppen din. men du har hatt max uflaks. men de sier at alle gode ting er tre. så får vi se neste gang da om du ikke skal få det til[:D]


lykketil!!!!!!!!!!!1
 
gud.....d var trist å høre[:(]har selv hatt en sa og vet hvor tungt det er...men to ganger??det blir dobbel sorg på en måte[&:]
føler med deg i sorgen...[:(]det må vel bare ha sin tid!for min del så gikk smerten over tapet over når jeg ble gravid på nytt...og ikke var i faresonen for abort lenger....etter 12 uker...man kan jo ikke være sikker likevel, men det er jo de som er mest kritiske....nå er jeg passert 15 uker og gleder meg over hver dag.

håper du lykkes neste gang!mister du IGJEN så må det jo være noe galt,og legene må finne ut av det.....det kan jo være du må sy igjen livmortappen (eller hva det er)slik at du ikke mister når fosteret får litt tyngde......men det er ikke det jeg mener at det ER noe galt altså.....stå på, ikke mist motet!!alt har en mening og det ordner seg nok til slutt

*varme klemmer fra meg*
 
uffda, det var synd å høre.[:(] går bedre neste gang skal du se. bra at du fikk sykemelding denne gangen da, så du får hvilt deg litt. har aldri opplevd 1 SA, men får vondt av dere som har opplevd det. lykke til videre[;)]
 
Uff så urettferdig[:(]

Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være,
men ønsker deg alt godt, og håper du kan finne trøst et sted.

Håper også at du får en ny sjanse snart, og at det neste gang blir et fullkomment barn som får vokse opp og leve lenger enn sine foreldre, slik som det er meningen at barn skal.

Trøsteklemmer fra Fiorelina
 
[:(]
 
Hei Lenev!

Jeg må bare få sagt at jeg synes det er trist det du må igjennom nå[:(] Jeg skjønner tankegangen når det skjer 2 ganger på samme tid i svangerskapet.Det skjedde med meg også,jeg var 22+1 begge gangene,og de fant ikke grunnen før nå siste gang.På tide tenker jeg da...men du må ikke gi opp håpet.Jeg skal krysse alt jeg har for at det skal gå bra med dere neste gang.Håpe at alle gode ting er tre[;)]Jeg lever på minnene av mine to små,du må huske at de er en del av deg uansett,og du er faktisk mamma uansett[:)]

Håper jeg ikke tråkker på følelsene dine nå (for det er virkelig ikke meningen...)hadde legene en forklaring på hvorfor det gikk galt?Sånn jeg tenker så er det bare to dager fra den såkalte 12 ukers grensa....Håper virkelig du klarer å holde motet oppe,jeg vet det er lett å si,men det er liksom ingenting egentlig man kan si for at det blir bedre.Men mine tanker er hos deg[;)] Varme klemmer fra Laila76[;)]
 
Sender en liten trøste-klem til deg[:(]

Huff, det må være fælt for deg og din mann dette her... Men husk at det kommer nye muligheter, selv om det sikkert er vanskelig å tenke på det akkurat nå. Hadde en SA i mai, og selv om jeg ikke var kommet så langt, så var det helt forferdelig... Tenker mye på det nå også, om det som kunne ha vært liksom...spesielt når mange av venninnenne går med store mager.
Jeg ønsker deg all lykke til fremover! Neste gang er det DIN tur, vet du[:)]

[:)]ALLE GODE TING ER 3[:)],er det et ordtak som heter. Håper det går bra for deg....

Mange gode klemmer fra meg...
 
ORIGINAL: sollise

Sender en liten trøste-klem til deg[:(]

Huff, det må være fælt for deg og din mann dette her... Men husk at det kommer nye muligheter, selv om det sikkert er vanskelig å tenke på det akkurat nå. Hadde en SA i mai, og selv om jeg ikke var kommet så langt, så var det helt forferdelig... Tenker mye på det nå også, om det som kunne ha vært liksom...spesielt når mange av venninnenne går med store mager.
Jeg ønsker deg all lykke til fremover! Neste gang er det DIN tur, vet du[:)]

[:)]ALLE GODE TING ER 3[:)],er det et ordtak som heter. Håper det går bra for deg....

Mange gode klemmer fra meg...



Signerer denne!

Det finnes ikke ord for et slikt tap, og den enorme tomhetsfølelsen man sitter igjen med.

Kan bare ønske deg lykke til videre. Krysser fingrene for dere alle her inne, både prøvere og dere som allerede har plantet spiren[:)]
 
Forferdelig å lese[:(]

Sender deg varme tanker....håper det hjelper litt i sorgen......
 
så utrolig trist å høre[:(]
blir lei meg nå
men ikk egi opp,stå på videre fortsett å prøve,det må gå til slutt og da glemmer dere fort hvor lenge dere prøvde. blir bare gleder da vettu
masse lykke til og pass på hverandre[:D]
klemmer fra stine
 
Back
Topp