så ensomt.....

agna81

Andre møte med forumet
Hei alle sammen..
Her sitter jeg 33 uker ut i svangerskapet. Samboeren min har plutselig bestemt deg for å reise fra meg... Er så tomt her uten han.... Synes dette er vanskelig jeg..
Måtte bare lufte noen tanker...
 
tja si det.... ikke fått noen gode svar jeg... han sier han elsker meg men ikke kan være sammen med meg mere.... er alt jeg får vite... ikke sett han på en uke nå å alt jeg har fått høre fra han er på sms... mandag kommer han visst for å hente resten av sakene sine.... gruer meg til det...
 
Uff så trist da[:(]Dumme gubbe!!! Får håpe du får snakket ordtlig med han da når han kommer.
 
 
 
huff da.. jaja.. da får du d nok bedre utn han, ettervært når savne har gitt seg..
 
klemmer til deg[:D]
 
Sender deg en stoor trøsteklem!!han bør i det minste gi deg en god forklaring[:@],ikke bare forlate deg bare sånn uten vidre..du skal jo tross alt føde barnet hans..Mannfolk kan være noe dritt altså!![:@]
 
ORIGINAL: litjpia84

Sender deg en stoor trøsteklem!!han bør i det minste gi deg en god forklaring[:@],ikke bare forlate deg bare sånn uten vidre..du skal jo tross alt føde barnet hans..Mannfolk kan være noe dritt altså!![:@]

 
signerer!!!
 

 
 
 
ORIGINAL: agna81

Hei alle sammen..
Her sitter jeg 33 uker ut i svangerskapet. Samboeren min har plutselig bestemt deg for å reise fra meg... Er så tomt her uten han.... Synes dette er vanskelig jeg..
Måtte bare lufte noen tanker...

 
hæ? At det går an!!!!!!! grrr
 
uff. trist at sånn skal skje. Men du kommer nok til å klare deg utmerket alene. Å en dag så dukker det opp en kjekk kar bare til DEG [:D] 
*Klemmer*
 
stakar deg da!!
det gjore samboren min også mitt i svangerskapet men så blei vi sammen igjen da!!
 
 
Huff så trist. Men du klarer deg bra skal du se.
Min x harr fått ny dame nettopp og det føles helt fo jævlig. Men at de kan stikke før barnet er født beviser jo bare at de ikke er noe å samle på.
Trøsteklem
 
ORIGINAL: agna81

tja si det.... ikke fått noen gode svar jeg... han sier han elsker meg men ikke kan være sammen med meg mere.... er alt jeg får vite... ikke sett han på en uke nå å alt jeg har fått høre fra han er på sms... mandag kommer han visst for å hente resten av sakene sine.... gruer meg til det...


fikk en følelse av at han sliter med noe - kan han ha dårlig samvittighet for noe??????????
 
Kan da ikke gjøre det uten å komme med et fornuftig svar...[8|]
Håper han er voksen nok til å gi deg det!!!Hvis ikke har dere det nok best uten han...
 
Hva??? Uff, vet ikke hva jeg skal si til dette... Må være en svært vanskelig situasjon! Håper du har mange venner og familie som støtter deg nå!
 
 
For en dust, kunne i det minste ha ventet til babyen ble født. 
 
Herregud, det gåt vel ikke ann å gjøre sånn uten forklaring????
Kanskje han fikk kalde føtter?????
Forlang en forklaring! Kommer han da te å være der for barnet etterpå?
Min x gikk når vår var ett år. Han har ingen kontakt me henne i dag. *momle noe veldig stygt om menn*
Håper det ordner seg for deg da "lille" venn, du vet vi er her hvis du trenger å snakke mer.
 
Uff a meg... For en råtten person.. Og i tillegg ikke vil gi deg noe ordentlig svar. Tenker seg ikke så mye om da... Han burde tenke på hvordan den lille vil få det.. 
 
Back
Topp