River meg i håret over idiotisk X

Monika

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Det ble slutt for under en mnd siden, jeg har ikke flyttet tingene våre derfra engang - så legger han ut bilder på Facebook hvor han har ny dame.....! Gir meg ende over assa, fatter ikke at det går an..
Det verste er at jeg venter hans barn om ca to mnd...
Synes egentlig synd på hun nye...

Måtte bare lufte litt...
 
Last edited:
Stor klem til deg:Heartpink
Skjønner dette er vanskelig, men hev deg over det.
Du fortjener bedre enn noen som holder på slik :Heartblue
 
Det ble slutt for under en mnd siden, jeg har ikke flyttet tingene våre derfra engang - så legger han ut bilder på Facebook hvor han har ny dame.....! Gir meg ende over assa, fatter ikke at det går an..
Det verste er at jeg venter hans barn om ca to mnd...
Synes egentlig synd på hun nye...

Måtte bare lufte litt...

Hent tingene dine pg fokuser på underet i magen:)
 
Hvorfor får man barn med noen som ikke er helt god i hodet:rolleyes:

Tipper det ikke var planen enten så kom sidene frem etterhvert ellers var det arbeidsuhell... de færreste vil jo ha barn med noen de synes er idioter...:/
 
Sender deg en klem! Kos deg med lille i magen og prøv å bruk minst mulig energi med dusten!
 
Joda, skjønner det. Men blir litt satt ut av at folk klarer å sette seg i en sånn situasjon. Mange tar litt for lett på det å få barn.
Å kutt ut du da! Hver gang noen har ett problem her inne så er du sånn "skjønner ikke at folk er så dumme å setter seg i en slik situasjon jeg altså" Herre min skaper, har hele livet ditt vært en dans på røde roseblader der du rir avgårde på en rosa enhjørning som driter gullglitter?? La andre få ha de problemene de har. Hold kjeft, eller vis støtte. Kjerringer ass..
 
Joda, skjønner det. Men blir litt satt ut av at folk klarer å sette seg i en sånn situasjon. Mange tar litt for lett på det å få barn.

Unødvendig å kommentere sånt altså. Makan!

Hva vet vel du om trådstarters situasjon? Bare for at du er dømmende og trangsynt trenger du ikke å rakke ned på andre!

Som min mor lærte meg «har ikke du noe fint å si kan du holde det for deg selv!»
 
Først og fremst god klem til deg! :Heartred

Få hentet tingene som tilhører deg , og deretter fokuser på deg og baby som kommer :Heartred

Skal ikke dra alle under samme kam nå, men sier bare enkelte mannfolk desverre. Ikke at vi kvinnfolk er like enkle hele tiden heller altså :hilarious:

Håper det løsner for deg , hev hode å tenk at det er han som synker lavt :)
 
Til trådstarter. Sender deg en stor klem:Heartred

Som de andre her sier, hev deg over det, drit i Idioten og dømmende netttroll her inne og vær glad for at du har kommet deg ut av et forhold som tydeligvis ikke var det riktige og kos deg med mirakelet i magen:Heartred

Og kanskje syns litt synd i hun stakkaren som blir sittende igjen med Idioten, hun vet sikkert ikke hva hun begir seg utpå:hilarious:
 
Å kutt ut du da! Hver gang noen har ett problem her inne så er du sånn "skjønner ikke at folk er så dumme å setter seg i en slik situasjon jeg altså" Herre min skaper, har hele livet ditt vært en dans på røde roseblader der du rir avgårde på en rosa enhjørning som driter gullglitter?? La andre få ha de problemene de har. Hold kjeft, eller vis støtte. Kjerringer ass..
Hvis man ikke tåler folks meninger, så ikke skriv på et åpent forum da. Nek.
 
Hvis man ikke tåler folks meninger, så ikke skriv på et åpent forum da. Nek.

Bare for at man er på et åpent forum så går det faktisk ann å oppføre seg som et medmenneske å ha noe empati og medfølelse selv om man ikke selv har vært i lignende situasjon selv eller ikke forstår situasjonen! Og om man ikke klarer å ha empati og medfølelse så går det faktisk ann å la vær å kommentere.

Det er ikke rart at barn lærer å mobbe når man ser hvordan enkelte oppfører seg i åpene forum som her eller i kommentarfelt i div nettaviser etc.

Håper du lærer dine egne barn en bedre oppførsel enn du viser her!
 
Skulle ønske vi kunne rive han litt i håret! ;)

Drit i dem, sett deg selv og barnet først, hent tingene dine og lag dere et godt liv du og lille spire!
 
Back
Topp