"Risting" i magen

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ynosen

Flørter med forumet
Sensommerlykke 2017
Hei,

Jeg føler til tider at babyen "rister". Jeg har nesten tenkt at det er et epileptisk anfall i magen, men det er jo ingen stimuli som skal gjøre at han har anfall i magen?! Hva kan det eventuelt være? Det varer ikke så innmari lenge, max 10 sekunder. Det skjer heller ikke hver dag. Babyen er foreløpig i tverrleie, og det merkes hovedsakelig ved babyens rompe / ben. Vi er i uke 32+0 nå, og alt annet ser bra ut :happy:
 
Hei!

Dette er jeg ikke helt sikker på hva kan være dessverre, vanskelig når jeg ikke ser og kjenner på magen din når det foregår. Jeg vil anbefale deg å be om en ekstra kontroll hos din jordmor eller lege ikke minst bra for å få bekreftet at alt er bra.

Masse lykke til!
 
Hei! Jeg såg netopp en diskusjon om dette inne på oktober 2017 forumet, og der var det ma ge som sa at det kjentes slik ut når babyen tisset :) om dette stemmer eller ikke kan jeg ikke gå god for,men det kan jo evt være en forklaring :D
 
Hei! Jeg såg netopp en diskusjon om dette inne på oktober 2017 forumet, og der var det ma ge som sa at det kjentes slik ut når babyen tisset :) om dette stemmer eller ikke kan jeg ikke gå god for,men det kan jo evt være en forklaring :D

Takk for råd! Skal sjekke tråden og se om det er det samme jeg føler :happy:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp