Ripped in 30

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Jeg tror jeg er like spent på di vekt som på mi:p

Har en følelse av at det har begynt å stoppe litt opp hos meg og nå. Kjedelig!! Men får bare fortsette som jeg gjør uansett:)

Er noen dager igjen til fredag heldigvis:)
Trøste seg med at vi legger hvertfall ikke på oss fett:p
Spent altså.... :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Ja, det er viktig å huske=)
Synes vi er flinke jeg:)

Her ble det ei jillianøkt til ikveld:p istedet for tredemølla:p
Men det var hvertfall aerobic;)
Forbrant faktisk ganske bra og synes jeg..454kcal=) fornøyd med det!

Og bare for å skryte litt mer av megselv så er jeg faktisk litt stolt av megselv nå.
Videoen jeg trente nå har jeg bare trent en gang før. Det var i 2011, og da kom jeg meg såvidt gjennom! Var helt ødelagt etterpå og sa til megselv at dette var første og siste gang!!:p
Fikk hvertfall lyst å prøve meg igjen idag, og det gikk veldig bra! Så formen må jo ha blitt litt bedre!?:)
 
Åssen video? 454 er jo drit bra:D Du er jo knall god:D Tydelig at formen er bedre da, kjempe go følelse:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
banish fat boost metabolism heter den;)

Nå er jeg sliten! Og veldig klar for noe mat! haha:p
 
Den er bra:D Lenge sia je har prøvd den og:rolleyes: Kos deg med maten:)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Dag 4 week 2 fullført :D Trur ikke je rekker no mer i dag altså;)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Dag 5 week 2 fullført ;)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Supert:D
Synes det er veldig kjekt vi begge følger dette opplegget:D blir jo litt ekstra motivert til å faktisk fullføre:)
 
Supert:D
Synes det er veldig kjekt vi begge følger dette opplegget:D blir jo litt ekstra motivert til å faktisk fullføre:)
For å være ærlig, hadde jeg nok ikke fullført verken i går eller i dag hadde det ikke vært for deg:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Haha, ikke jeg heller!
Før vi trente 30 day shred trente jeg faktisk ingenting! Hadde hatt treningspause i hvertfall 1-2 mnd!
Synes det er utrolig at jeg har kommet så godt igang nå!
Vil faktisk si det er takket være deg:D
Så takk for at du motiverer meg så masse :D hadde ikke vi bodd så langt fra hverandre hadde det vært veldig kjekt å treft deg :D
 
Haha, ikke jeg heller!
Før vi trente 30 day shred trente jeg faktisk ingenting! Hadde hatt treningspause i hvertfall 1-2 mnd!
Synes det er utrolig at jeg har kommet så godt igang nå!
Vil faktisk si det er takket være deg:D
Så takk for at du motiverer meg så masse :D hadde ikke vi bodd så langt fra hverandre hadde det vært veldig kjekt å treft deg :D
Vi hadde vært perfekte makkere ;)
Har ikke rukket ripped enda idag... Hatt besøk, og har bært stokker som skal bli ved.... Så skal vi sette opp noe gjerde, så bikkjene kan gå som de vil:D Må se å sent det blir;)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp