RFSU teststrimler-Blir ikke klok..

Bella__

Andre møte med forumet
Jeg har en sønn på 4 måneder og venter nå på at eggløsning skal komme.. Sluttet å pumpe meg i desember så da jeg fikk eggløsningssymptomer for ca to uker siden tenkte jeg å ta en EL-test. Denne ble positiv (11.01). Jeg begynte å mistenke at jeg kanskje var gravid tidligere i uken så tok en Bootstest som ble positiv etter fristen (et par timer kikket jeg på den på ny). Jeg tenkte at det var lurt å vente litt med å ta en ny så jeg kjøpte rfsu strimmeltester i går og tok en på ettermiddagen. Den ble også positiv etter fristen (et par timer), og det er synlig lyserødt i testfeltet. I dag morres derimot kan jeg ikke skimte noe særlig på en ny rfsu-strimmel selv om jeg følte jeg så en ekstra strek før fristen var ute, men ikke noe nå lengre. Jeg skjønner ingenting, men forstår at jeg må vente og teste om noen dager. Men lurer på hva deres erfaringer er med rfsu strimmeltester? Ettersom jeg ikke har hatt mensen enda siden jeg var gravid så vet jeg ikke evt hvor mange dpo jeg er heller..
 
kommer det en strek etter fristen (spesielt når testen er tørket), er dette mest sannsynlig en skyggestrek/ugyldig strek.
Veldig vanskelig å si uten å se bilde av hvordan streken var.

Har du noe bilde av de/den du har tatt? eller om du skal teste igjen, så legg ett bilde her av den, lettere for oss andre å hjelpe med svar også :)
 
Da har jeg lagt ved noen bilder :) Sant som du sier ang skyggestrek/ugyldig strek. Det er bare at sist jeg ble gravid så kom ikke teststreken opp med en gang (bt strimmel) men etter en stund. Og den hadde farge lik som denne så derfor jeg ble litt skeptisk :)
 

Vedlegg

  • IMG_8724.JPG
    IMG_8724.JPG
    464,6 KB · Visninger: 681
  • IMG_8725.JPG
    IMG_8725.JPG
    484,8 KB · Visninger: 342
Da har jeg lagt ved noen bilder :) Sant som du sier ang skyggestrek/ugyldig strek. Det er bare at sist jeg ble gravid så kom ikke teststreken opp med en gang (bt strimmel) men etter en stund. Og den hadde farge lik som denne så derfor jeg ble litt skeptisk :)

Den er enda tydeligere i virkeligheten på rfsu-strimmelen, men viser ikke godt på bilder ser jeg.
 
Har tatt to strimmeltester fra rfsu denne perioden (er gravid) og de var ultrasvake. Kom før tiden da, men de var så svake at man kunne så vidt se de [emoji14] tok digital test som slo ut med en gang. Slipper å synse på streker da. 3+4 og fikk 2-3 på ukesindikator..
6eb675e97a90c77b64eacc4526fa6c5d.jpg
0c4bccc79db37b5c158f31263cce0f8d.jpg

Er nesten håpløst å ta bilde av de siden de er så svake. Hadde kjøpt noen andre tester. Føler generelt at alle klager på rfsu for enten er de for svake eller gir falske svar.
 
Back
Topp