Rett i kjelleren

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Fikk mensen for 4 dager siden og da gikk jeg rett i kjelleren :(

Andre mensen etter SA. Det verste var at jeg visste jo egentlig innerst inne at det ikke hadde klaffet men man håper jo uansett.

Men kjenner det er litt tungt å komme opp denne kjelleren akkurat nå.

Noen tips? Hva gjør dere hvis dere går litt i kjelleren? Hvis dere gjør det da :p
 
Fikk mensen for 4 dager siden og da gikk jeg rett i kjelleren :(

Andre mensen etter SA. Det verste var at jeg visste jo egentlig innerst inne at det ikke hadde klaffet men man håper jo uansett.

Men kjenner det er litt tungt å komme opp denne kjelleren akkurat nå.

Noen tips? Hva gjør dere hvis dere går litt i kjelleren? Hvis dere gjør det da :p

Har dessverre ingen gode tips, men sender deg en god klem :Heartred
 
Jeg er i kjelleren en gang iblant pga div diagnoser og det som funker til meg er rett og slett hvile og å se på serier for eksempel + kanskje kose meg litt ekstra med noe jeg liker godt å spise[emoji4] heldigvis har jeg en forståelsesfull mann som tar vare på meg og som tar seg av hus og hjem til jeg kommer meg ovenpå igjen[emoji173]
Straks jeg får litt energi drar jeg på trening, funker veldig godt for meg ihvertfall[emoji2]
 
Jeg er også helt i kjelleren nå.. SA nå etter MA i januar. Vet ikke hvordan vi skal få enda et nusk.. Blææh! Livet suger noen ganger!!
 
Er i kjelleren selv nå på vei inn i pp8, tr i dag.. funker litt med serier, masse godis, litt vin og isolere meg litt..
 
Samme her! Prøver mer en 2 år,hadde 3 SA på rad og en senabort fordi min lille var syk. Nå,3 pp uten å bli gravid. Jeg hekler,strikker,nettopp pusset opp soverom,leser masse og har reservert en nydelig valp som kommer til oss i august. Hadde bursdag noe dager siden,er 36år nå og det hjelper ikke at alt er ok med oss,at vi er "lett gravid",at fastlegen,JM fra helsestasjonen,JM og legen fra fosterdiagnostik og legen fra fertilitetsseksjon sa samme: ring oss med positiv graviditet test :( Jeg bare tenker at det må gå bra med oss til slutt men vet ikke hvordan å overleve til det går.
 
Jeg er i kjelleren en gang iblant pga div diagnoser og det som funker til meg er rett og slett hvile og å se på serier for eksempel + kanskje kose meg litt ekstra med noe jeg liker godt å spise[emoji4] heldigvis har jeg en forståelsesfull mann som tar vare på meg og som tar seg av hus og hjem til jeg kommer meg ovenpå igjen[emoji173]
Straks jeg får litt energi drar jeg på trening, funker veldig godt for meg ihvertfall[emoji2]

Skal prøve å gjøre det, kose meg litt inni mellom :) Ikke alltid like lett.
Forståelsesfull mann er bra å ha når man ikke har det så bra ❤
 
Jeg er også helt i kjelleren nå.. SA nå etter MA i januar. Vet ikke hvordan vi skal få enda et nusk.. Blææh! Livet suger noen ganger!!

Så trist at du nettopp har mistet:( Har følt at det har gått sånn noe lunde greit etter SA'en jeg hadde. Men lurer på om det er den som gjør at jeg er litt deppa nå, at det er først nå det har gått opp for meg at jeg har mistet. Altså jeg vet at jeg har mistet men at den ordentlige sorgen kommer nå :(
Ikke godt å si.

Er tungt etter man har mistet flere ganger, man føler at man aldri kommer til å få et barn til.

 
Er i kjelleren selv nå på vei inn i pp8, tr i dag.. funker litt med serier, masse godis, litt vin og isolere meg litt..

Er ekstra kjipt når mensen kommer, spesielt den første dagen. Føles som en evighet til man kan begynne å teste igjen.

Har prøvd å kose meg litt med mannen i kveld men føler jeg legger en liten demping på det pga deppingen min.
 
Så trist at du nettopp har mistet:( Har følt at det har gått sånn noe lunde greit etter SA'en jeg hadde. Men lurer på om det er den som gjør at jeg er litt deppa nå, at det er først nå det har gått opp for meg at jeg har mistet. Altså jeg vet at jeg har mistet men at den ordentlige sorgen kommer nå :(
Ikke godt å si.

Er tungt etter man har mistet flere ganger, man føler at man aldri kommer til å få et barn til.


Ja, livet er ukult akkurat nå.. Har heller ikke sørget denne gangen, redd det kommer senere. Ved MA’en kunne jeg plutselig falle sammen i gråt. Spesielt når barnet vårt var lagt for natten.

Jeg håper for oss begge. En terminspire må vi få i løpet av 2019 :Heartred
 
Samme her! Prøver mer en 2 år,hadde 3 SA på rad og en senabort fordi min lille var syk. Nå,3 pp uten å bli gravid. Jeg hekler,strikker,nettopp pusset opp soverom,leser masse og har reservert en nydelig valp som kommer til oss i august. Hadde bursdag noe dager siden,er 36år nå og det hjelper ikke at alt er ok med oss,at vi er "lett gravid",at fastlegen,JM fra helsestasjonen,JM og legen fra fosterdiagnostik og legen fra fertilitetsseksjon sa samme: ring oss med positiv graviditet test :( Jeg bare tenker at det må gå bra med oss til slutt men vet ikke hvordan å overleve til det går.

Huff, så trist å høre om din historie :( Skjønner godt at du har det tøft da ❤

Ennå verre er det når man føler man ikke får hjelp av lege og slikt :rolleyes:

Må prøve å finne på noe å være opptatt med jeg også. Men er ikke så lett når man er litt deppa:(
 
Fikk mensen for 4 dager siden og da gikk jeg rett i kjelleren :(

Andre mensen etter SA. Det verste var at jeg visste jo egentlig innerst inne at det ikke hadde klaffet men man håper jo uansett.

Men kjenner det er litt tungt å komme opp denne kjelleren akkurat nå.

Noen tips? Hva gjør dere hvis dere går litt i kjelleren? Hvis dere gjør det da :p

Kjenner meg igjen i det du skriver. Er der rett som det er. Har egentlig ikke så mange gode råd. Sender deg en klem og lykkeønskninger for neste pp. Det blir din tur[emoji173]️
 
Akkurat nå så har jeg bestemt meg for å indulge det jeg har lyst til en stund [emoji28]
Så snart jeg slutter å blø etter senaborten skal vi investere i trampoline.
Jeg starter på poledance kurs tile høsten [emoji87]

Vi skal på forsamtale for genetisk prøverør til høsten, så det kommer til å ta litt tid før jeg blir gravid igjen.
Har måtte ta valget om senabort to ganger fordi de stakkars små arver dårlig genmateriale fra meg.
Vi er helt ferdige med å prøve naturlig, selv om jeg blir gravid på egenhånd.
Så med en selvutregna tidsramme på minimum 9-12 måneder før det blir innsett så har jeg masse tid å slå ihjel.
Vurderer også å starte på klatring, samt planlegge en reise med mannen [emoji173]
 
Back
Topp