Renselsen...?

Snart 2 uker siden fødselen og jeg er allerede drittlei! Går greit med blødningene, hadde jeg bare sluppet å bruke bind, hater bind! Er så ekkelt og klamt.

Så har jeg ingen truser/boxer som passer, alle faller ned.



Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme her :/ kommer hjem med trusa på et helt annet sted enn den var da jeg gikk ut :/ over 4 uker her... lei lei lei :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Samme her :/ kommer hjem med trusa på et helt annet sted enn den var da jeg gikk ut :/ over 4 uker her... lei lei lei :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Utrolig kjedelig med disse trusene. Var en liten tur på butikken før helgen og da falt trusen ned og endte under rompen, følte meg veldig teit der jeg prøvde å hipse den opp. Måtte løpe inn på do :)

Huff..du har jo slete med dette lengre enn meg.

Må kanskje ut på truse jakt, for å finne noen som ikke ramler ned.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke blødd på 2 dager, men litt blankt utflod... Lillemann er 18 dager, så det må vel komme mer blod snart? Lei av å gå med truse å bind!!
 
Jeg har ikke blødd på 2 dager, men litt blankt utflod... Lillemann er 18 dager, så det må vel komme mer blod snart? Lei av å gå med truse å bind!!
Virker det som du har hatt to runder med friskt blod? Du KAN jo være ferdig alt da - er jo lov å håpe ;)Håper jeg er ferdig nå for disse binnene gir meg utslett :( Og rett over midnatt er tvillingene en mnd!!
 
Virker det som du har hatt to runder med friskt blod? Du KAN jo være ferdig alt da - er jo lov å håpe ;)Håper jeg er ferdig nå for disse binnene gir meg utslett :( Og rett over midnatt er tvillingene en mnd!!
Uff, da skjønner jeg at du er lei....
Ja, tør ikke å slutte med bind, for plutselig kommer det en runde til! :)
 
Jeg trodde jeg var ferdig siden det ikke har kommet noe på 2 uker. Men nå driver det å kommer no slim greier med litt roa i:( teit!! Det holder med truseinlegg forelobig da, heldigvis! Håper det gir seg til jeg skal på sjekk om 2 uker!
 
Jeg lurer på når dette skal ta slutt jeg..!?! Trodde jeg var ferdig, men nå har det begynt å komme litt blod igjen..:/ på lørdag er det 6 uker siden jeg fødte, og skal til gyno på tirsdag.. håper da virkelig at det har stoppet til da! Ellers får de kanskje ikke sjekket noe..?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Er det vanlig å ha litt blødninger når det er 6 uker siden fødsel..? Kjenner at jeg blir frustrert!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Nå er det ti dager siden fødsel, og jeg sluttet å blø etter fem dager. I natt løsnet nok skorpen i livmora, og nå blør jeg ikke lenger. Skal man blø så lite når skorpen løsner? Type en time eller to.. Nå er det tilbake til utflodlignende greier..
 
Back
Topp