Recaro privia, bilstoladapter?

tepose

Betatt av forumet
Hei

Jeg har plutselig fått et stort behov for adapter til bilstolen, recaro privia. Finnes dette som passer til emmaljunga vogn? Søkt litt på nett, å det kan se ut som det passer i likt som maxi cosi? Noen som vet?
 
Har også funnet det du skriver. Kanskje dra til butikk og prøve?
 
Hei!

Fant du ut av dette?
Vi har kjøpt Recaro Privia bilstol og har Emmaljunga vogn selv, så hadde vært supert om du hadde et svar! :) :)
 
I følge produsenten kan Recaro Privia brukes med Pebble/CabrioFix & BeSafe iZi Go adapter på alle Emmaljunga vogner :) Har ikke vognen selv så kan ikke garantere! Men det de oppgav til TFK som vi hadde stemte :thumleft
 
Er det noen som fikk adaptere til å funke med vognen? Vi vurderer å kjøpe recaro privia. Men er litt begrenset med tanke på stol nr 2, der er jo den verst i test (optia)
 
Dytter denne. :)
Passer bilstolen til emmaljunga?
 
Jeg testet på en stokke vogn med maxi cosi adapter i butikk... Vi fikk den ikke til å passe!
men ser at modellen vi prøvde av recaro privia er utgått nå, så mulig de har endret?
 
Vi fikk heller ikke maxicosi adapter til å passe med reacaroprivia
 
Jeg fikk det til å passe på min vogn i dag. Kjøpte setet for noen måneder siden men vet ikke helt om det er en nyer type da... passet til maxi cosi adapteret til emmaljunga nxt 60/90.
 
Vi har privia, Stokke vogn og babyjoggervogn. Begge vognene har adaptere som skal passe feks maxi cosi cabriofix. Alt passer [emoji1360]
 
Back
Topp