Reaksjon 1-årsvaksine

Regiakakao

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Har deres fått noen reaksjon etter denne vaksinen? Hun ble vaksinert i går. Kastet opp ca fire timer etterpå og har vært slapp. I dag har hun hatt to ganske drøye bæsjebleier og kastet opp en gang. Sist vi sjekket hadde hun 39,5 i feber, da ga vi henne Paracet. Hun sover godt, men burde vi være bekymret? Hun har fått i seg noe mat og drikker vann.

Og en ting til, sambo har hatt skikkelig omgangssyke i helgen. Kan det være det hun har fått og bare tilfeldig timing? Noen andre med kjipe reaksjoner?
 
Hei. Her fikk lillebror veldig vondt der de satt sprøytene, fikk feber, ble utilpass,mye mindre matlyst (sliter enda med å få i han mat, er en uke siden han fikk de) og han fikk litt løs mage de første dagene.
 
Hei. Her fikk lillebror veldig vondt der de satt sprøytene, fikk feber, ble utilpass,mye mindre matlyst (sliter enda med å få i han mat, er en uke siden han fikk de) og han fikk litt løs mage de første dagene.

Usj! Hvor lenge hadde han feber?
Her er vi på fjerde dagen med oppkast en gang daglig og skikkelig slapp frøken. Sover på brystet mitt nå. Noe hun ikke har gjort siden hun var under to mnd!
 
Frøkna er aktiv, men merker godt at noe plager henne fordi hun er ganske sutrete :( hun kjennes litt varm ut, men egentlig ikke feber. Likevel har hun slikt ubehag at jeg nettopp ga en paracet :) kraftig bæsjebleie også nettopp, litt løst. Hun fikk vaksinen igår!
 
Uff da. Vi skal ut å fly to dager etter vaksinen. Håper ikke det blir feber og diare på fly :(
 
Hadde igen reaksjoner, kanskje litt trøttere enn vanlig, litt rart egentlig da han ved alle de andre vaksinene fikk feber og var veldig utilpass [emoji53][emoji4]
 
Oi. Mye forskjellig. Jeg ringte legevakten, hun sa feberen etter vaksinen vanligvis går over etter maks to dager. Hun hadde feber på 38,5 i dag og var slappere enn i går. En svær bæsjebleie og oppkast en gang.

Hun har ikke reagert noe på vaksinene tidligere. Mulig det er omgangssyken som tok henne. Men hun har fått noe som ser ut som et stikk fettvev det ene sprøytestikket. Andre som har noe slikt?
 
Ikke tatt vaksinen enda. Men her har mini hatt omgangssyke i snart ei uke nå, med like symptomer som hos dere.
 
Her ble det også oppkast på kvelden og en veldig slapp jente. Neste dag fortsatt slapp og dårlig matlyst. Dag 2 normal igjen. Hun her har reagert litt på alle vaksinene hun har fått...
 
Jeg tror nok det var omgangssyken som tok henne. Hun hadde en løs bleie i går også. Men mye bedre i formen. Virker som det er store variasjoner i reaksjonene! Men det er jo mulig hun reagerte på vaksinen i tillegg til å være syk. Hun var jo helt ute av det stakkars. Men nå er det bare godt å se henne tilbake til normalt igjen!
 
Fikk 12 måneder og 15 måneder samtid pga at vi skulle ut og reise. Fikk litt feber på natta, men sov godt når hun fikk ligge hos oss.
 
Tok den tirsdag, og gikk tilsynelatande bra. Men våkna og var tydelig utilpass på natta, bare gråt og klarte ikke finne roen. Ga henne Paracet til slutt og da sovna hun ganske raskt. Utover det gikk det greit
 
Back
Topp