raja's tanker tilbake og fremover

Da var lege timen unnagjort og vi er igang for alvor[:)] Grudde meg veldig til den, men det trengte jeg jo heldigvis ikke å gjøre. Med min bakgrunn og nå også uteblitt TR så er jeg henvist til gyn. I tillegg skal jeg inn å ta blodprøver i morgen. Det var også lurt av samboer å levere en sædprøve så da er det bare å få ting unnagjort. Litt rar følelse dette... Sitter med mange tanker. Håper nesten at det er meg det er noe galt med og ikke samboer. Ville vært tungt dersom det viser seg at han skulle være helt "død", om det er meg det er noe galt med så er det på en måte litt flere muligheter... Uansett hva som skjer nå så blir det godt å få alt sjekket. Håper at 2008 skal bli et lykke år[;)]
 
så fint at dere har kommet i gang da , og masse lykke til[:D]
 
Tusen takk[:)] Trodde at TR var på vei nå før helga. Pleier alltid å bli litt "på tuppa" rett før, litt hissig, trist og sur [:-] Ikke helt enkelt å være nær meg da nei... Stakkars samboer da ! Han lurte også på om TR var på vei. Men nå har jeg ikke menssmerter lenger. Har hatt ømme bryster noen dager og fryser mye hver kveld. Dette var også noe som skjedde da jeg var gravid for 6 år siden, men det er jo bare dumt å tro at det skal ha skjedd noe nå.... Er nok bare hormonene som løper løpsk og klusser det til for meg[&o] ÅÅÅÅÅ er bare så lei av å bli lurt ! Får nok svar på blodprøvene i neste uke håper jeg, da får jeg iallefall bekreftet en gang for alle at jeg IKKE er gravid !! Så da er det bare å vente på gyn timen, håper det går fort !
 
Helt gåen i magen idag... mensmurringer eller ett eller anna ubeskrivelig merkelig skjer.. Vondt i ryggen og magen på samme tid... Akkurat som jeg skal knekke i to. Måtte TR se å komme og ikke sperre seg inne for dette blir jeg jammen meg GAL av !!!
 
ORIGINAL: hegemw

hørtes ikke mye godt ut.
håpe det  er en spire som klorer seg fast da

 
Er nok helt sikkert ingenting som klorer seg fast her, er nok bare kroppen som surrer litt igjen.....  Jeg beundrer deg for ditt gode humør og positivitet. Håper virkelig at det lykkes for deg ved neste forsøk !!! Du fortjener det virkelig!!!
 
Uff. Det er ikke gøy å ha det slik, det vet jeg. Håper det gir seg!
 
God bedring, og god helg[:)]
 
En liten oppdatering:
 
TR kom den 10. januar, 56 dager over tiden. Ble litt skremt denne gangen for så store blødninger har jeg aldri opplevd før... Men mulig den bare måtte ta igjen de gangene den ikke kom [:-] Samme dag som TR kom fikk jeg også innkallingen til gyn. Dit skal jeg 29.01. Samboer skal inn til legen for å be om sædprøve 21. jan. Håper han får tatt prøvene og får svaret før jeg skal til gyn. Nå er vi virkelig igang[:)] Men kjenner at alt har tatt på og jeg er sliten !!!! Jeg er så utrolig imponert over alle de her inne som har prøvd i flere år, det motet og den styrken som kreves - helt utrolig !!! Jeg er utolmodig av natur, og akkurat nå er ikke det den beste egenskapen å ha[:o] Men men livet går jo sin gang og en får bare kose seg å ta vare på det man allerede har. Jeg har jo tross alt snart en skole gutt, skremmende hvor fort tiden går. Det rare er jo at jeg ikke helt ser for meg at jeg skal gå rundt med mage å være gravid igjen. Det er på en måte helt rart å tenke på, tror liksom ikke at det går an. Men det er kanskje normale tanker på de fleste prøvere. Er vel forsvarsmekanismen som kobler inn.
Håper iallefall at 2008 vil gi oss svar og kanskje tom en mulighet for å få en liten spire i magen[:)]
 
fint dere er igang da ihvertfall, håpe dere får noen svar der.
håpe dere får en god nyhet snart at du har en spire, vet godt hvordan det er å vente,
vi har nå prøvd i 2år blir gal av å vente på den pos testen. men prøver å tenke pos hele tiden for å ikke bli helt gal, så kommer nok den pos testen snart håper jeg
 
ORIGINAL: hegemw

fint dere er igang da ihvertfall, håpe dere får noen svar der.
håpe dere får en god nyhet snart at du har en spire, vet godt hvordan det er å vente,
vi har nå prøvd i 2år blir gal av å vente på den pos testen. men prøver å tenke pos hele tiden for å ikke bli helt gal, så kommer nok den pos testen snart håper jeg

 
Jeg beundrer deg virkelig for din positivitet. Krysser fingrene for deg ved neste forsøk !!!
 
God helg raja, håper dere snart får oppleve den positive testen igjen og at sønnen din blir storebror. [:)]
 
Enda en av de tunge dagene... Blir så oppgitt innimellom og har mest lyst å bare gi f.... Samboeren min var hos legen idag og ble ikke akkurat møtt så veldig godt synes nå jeg da. Han skal tilbake med spermprøve om en uke. Håper han får svaret den dagen for dagen etterpå er det min tur... Da skal jeg til GU. Er ikke så morsomt å bo på en så liten plass hvor alt er så gjennomsiktig når en er midt oppi en utredning. Helsesenteret her oppe er virkelig lite og det er ikke akkurat morsomt å bringe en spermprøve dit[:-] Men som jeg sa til samboer så er det forhåpentligvis bare den her gangen han må dit med prøve. Er den ikke bra håper jeg at vi får utredning en annen plass hvor vi kan møte leger som har peiling på sånt. For her er det bare turnuskandidater og andre som prøver å være litt lege som jobber... Blir bare litt matt. Så gjenstår det å se om jeg får EL denne gangen, blir spennende. Skal vel skje ila noen få dager om syklusen min er i normal gjenge igjen da.
 
Takk til alle dere positive jenter her inne !!
 
håpe den testen blir fin hos mannen din da og at ikke noe er galt der.
og hos deg, håper virkelig spiren sitter snart hos dere
 
Er kjempe spent på prøvene fremover. Mest er jeg spent på mannen sin test. Når det gjelder meg vet jeg at ting ikke er helt topp så jeg gleder meg mer til å få hjelp og veiledning til hva vi kan gjøre for å bli gravid.
 
Kjenner at jeg ikke klarer helt å engasjere meg i det hele for tiden. Har på en måte kommet inn i et modus hvor jeg nå vet at det ikke er bare bare å bli gravid og er inneforstått med at ting vil ta tid... Det er liksom ikke så mye mer å gjøre med den saken, vi må bare smøre oss med tolmodighet som så mange andre her inne[&o]
 
Men en vakker dag skal testen lyse positivt til oss alle her inne[:D]
 
Idag har jeg snakket med labratoriet som skulle ta utskrift av blodprøvene mine slik at jeg kan ta dem med til gynekologen på tirsdag. De kunne også bekrefte at samboeren min ville få sine prøvesvar (av det de kunne sjekke her - bevegelighet...) på mandag. Så da er jeg ganske forberedt på gyn timen min[:)]
 
ORIGINAL: *dreamer* 14pp

Hei[:)]
Vil bare si MASSE lykke til med utredningen. Høres jo kjempebra ut det de sa på laratoriet. Da er det forhåpentligvis ikke lenge til du står med en positiv test i hånden[:)] Lykke til!

 
Takk for det[:)] Håper bare at mannens små svømmer og at jeg ikke har noen alvorlige feil... [&o] Er hysterisk redd for min ene verdifulle eggstokk[:-]
 
Back
Topp