Røyking.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.....
Er det noen av dere som røyker her... ???????
Jeg røkte en god del før Jeg fannt ut at Jeg er Gravid, Nå brekker Jeg meg av det, Man av og til blir det noen trekk, Bare når lysten er der...... Men har gått fra ca 16 Røyker til ca 1 - 1,5 Røyker - + per dag, Hva med dere...... ?????? [:D]
 
jeg røykte fast før jeg ble gravid, men sluttet på dagen jeg fant ut at jeg var det..
er gla jeg greide det uten røyksug, har prøvd å slutte mange ganger før, men da har det aldri gått! jeg var kvalm og spydde mye de første mnd, så det var nok derfor det ble så enkelt å slutte! [:)] men er kjempe bra at du har greid å kutte ned så mye da!!
 
æ va storrøykar, men så bynte æ plutseli å bi skikkeli kvalm a røyk så fant ut at æ like greit kunne slutte, å ei eke ætterpå fant æ ut grunnen, den lille som vekd i magen
 
Jah, Det va akkurat sånn, Æ va på jobb og røkte, Og blei såh sinnsykt kvalm av det, Og brakk mæ enkelte ganga også, Begynte vel egentlig og få mistanke ætter det...... [:D]
 
ORIGINAL: Dorothy_1

Jah, Det va akkurat sånn, Æ va på jobb og røkte, Og blei såh sinnsykt kvalm av det, Og brakk mæ enkelte ganga også, Begynte vel egentlig og få mistanke ætter det...... [:D]


Akkurat sånn som dette fant jeg ut at jeg var gravid da jeg skulle ha første mann. Røyken smakte ikke så godt lenger liksom.....
 
jeg røykte fast før,men når jeg fant ut at jeg var gravid kutta jeg ut tvert!
har ikke lyst på røyk en gang,så jeg slutta på dagen[:)] litt stolt[;)] hehe
 
Back
Topp