råd for å sette igang fødsel

olsenbanden2

Betatt av forumet
*Bringebærte (to,tre kopper om dagen ukene før termin)
*kanel
*Legg varme kluter på brystene i 20 min (kan virke om alt er klart og modent)
*samleie,sæd virker mod.på mormunnen,og orgasme gir sammentrekkninger som kan gå over i rier.
*brystvortestimulering... 1 t morgen og kveld, funker dersom alt er klart og modent.
*yogastillinger

Noen som har andre kjerringråd? [:D]
 
Takk for gode råd[:D] Går til akkupunktur (stavet jeg d riktig?)
og neste gang på fredag skal han sette noen nåler som gjør at ting begynner å modnes...
Håper dette funker...
 
Dette er vel en litt omdiskutert sak om noen vil Gjøre.
Men Jeg vet om flere stykker som har drukket bare pittelitt vin, Noen slurker, Og fødselen startet dagen etterpå det...... [:D]
 
På apoteket får du kjøpt lakserolje.
 
Tror det er på apoteket, men har hørt at de ikke er så glad for å selge d til gravide.
Vet ikke helt hvorfor. Skulle gjerne hatt litt selv nå[;)]
Våknet i dag og var helt støl i magen, så jeg lurer på hva jeg har drevet med i natt????
 
Jeg har hatt falskeveer i natt, kjempe slitsomt og vondt! Skrev akkurat et innlegg i `termin i des`
om det.... litt deppa og sliten nå.... [&:]
 
Så d så jeg svarte deg der også jeg[:)]
 
De selger ikke til gravide fordi fødselen kan gå farlig fort av lakserolje.. Men blir man desperat nok er det bare å sende en kompis..
 
*spis lakris
*kjør en hompete vei
*ut og gå
 
[
quote]Min veninne ble jo anbefalt lakserolje av jordmor på sykehuset...

Det drakk t.o.m min mor for 23år siden. Skal funke det.
Har aldri hørt at ikke dette er bra. Det "kjærringrådet" har man brukt i mange mange år.
Hvorfor er det farlig nå? Det har jeg liten tru på.....
 
Satt modnings nåler på fredag og skal tilbake på mandag. Satt en på hver fot en litt under navelen (det var litt skummelt) og en på hver arm. Var faktisk de som gjorde vondest. Ingen ting har skjedd ennå, men når jeg var på do i stad så det ut som det kom litt gammelt blod sammen med litt slim??? Er det normalt???
 
jordmora mi anbefalte IKKE å kjøre en tur på en humpete vei, hoppe tau eller "annen galskap"..
Da er det bedre å gå en tur i terrenget (så sant en ikke har bekkenløsning) og få rørt litt på kroppen og hjelpe ungen til å sige lenger ned[;)]
 
ang slimproppen, hadde blod og slim for 2 uker siden, men så lenge blodet ikke er helt friskt er ikke fødselen på gang.

Ang Akupunktur; Er det modningsakupunktur dere tar? Vet at d gjør litt forskjellig.... [:)]
 
Har gått for bekkenløsning frem til nå, men sist gang sa han at han ville sette modnings nåler??? Vet ikke helt hva d er godt for, men satser på at han vet hva han driver med.
 
helt sikkert! :) har hørt at det kan fungere på mange. Jeg vil ta akupunktur som smertelindring v fødsel. [:)]
 
Har tenkt på det jeg også. Gjør de det på Bærum?
 
ja, d fleste jormødrene gjør det. Spurte på jornalskrivingen. Selvfølgelig noen som ikke kan, men så uflaks har vi ikke vel[:D]

Gikk din forrige fødsel greit eller?
 
Kunne gått bedre...
Malin lå i sete leiet, men hadde fått beskjed om at bekkenet var stort nok til å føde normalt. Vannet gikk i halv tre tiden om natten. Ble hentet i sykbil mot min vilje og kjørt til Bærum. Veene begynte litt ut på morgen kvisten. Måtte ligge i sengen hele tiden fordi hun lå gal vei. Så i fire tiden fikk jeg epidural (får det uansett v sete leie) og det var bra bortsett fra at alle veer stoppet, så ble jeg satt på drypp.Sånn holdt det på frem til ni om kvelden da det endte m haste keisersnitt. Kjempe moro... Så denne gangen sa jeg ifra at om han lå feil vei ville jeg ha keisersnitt med en gang.
 
Back
Topp