Pynter dere til påske?

Vi pynter ikke til påske her i huset. Rett og slett fordi vi bor i en relativt liten leilighet, og ser ikke helt poenget når det bare er meg og samboeren som bor her. :) Blir sikkert litt annerledes når vi en dag får skolebarn som lager pynt og slikt :)
 
Ikke annet enn tulipaner og noen "egg" som vi henger opp i en gren :) Må jo ha litt ;)
 
Til vanlig ja, i år blir det bare gule lys og duk, har termin i palmehelgen.
 
Skal pynte litt i stuen. Begrenser seg til tre-fire kyllinger, gule lys og noen påskeegg :)
 
Jepp, her blir det veldig gult. :) Vi har mer påskepynt enn vi har plass til. :p
 
Masse!!! Duker med kyllinger. Påskeharer og kyllinger overalt. Pynter på alle rom i huset. Gule lys, dusker i vindu og alt barna har laget. Og seff karse i mjelkekartong. Mannen får helt fnatt. :p
 
Litt påskeblomster og litt gult her og der :)
 
Nei, men blir vel annerledes den dagen vi eier - da ønsker jeg egen boks med pynt både til påske, advent, jul, sommer, høst, vinter, vår.. Ja, ha litt fast pynt og dall til hver høytid/årstid :D
 
Det er planen det, ja

enn så lenge et brodert bilde vi fikk av mamma for et par år siden, mest for at ungene kunne si at "det har vi hengt opp" når vi fikk et nytt i år, det er barnemotiv og de er tiltenkt ungene da.

Også har vi lys og servietter og det som er kommet hjem fra skolen, og jeg graver meg i hodet etter hvor er kyllingen fra bhg?

Planen er å også hente esken med kyllinger fra min barndom, jeg fikk en liten ting i egget hvert år, samt det vi har kjøpt i voksen alder. Egentlig i dag, var sant ja...
 
Back
Topp