Pute til feb14barna?

TeMar

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Februarlykke 2016
Bruker deres små hodepute nå?
Vesla her har en tynn liten sak som er for liten for putretrekkene og bare blir borte blant bamsene hennes.
Ser at hun ofte bruker bamser som pute, og tenker at hun trenger/ønsker større pute.
 
Last edited:
Jøss, er du våken også?! :p

Her bruker hun pute bare når hun ligger i dobbelsenga. Vil ikke ha den i sin egen seng. En ganske flat dunpute.
 
Jøss, er du våken også?! :p

Her bruker hun pute bare når hun ligger i dobbelsenga. Vil ikke ha den i sin egen seng. En ganske flat dunpute.

Hehe, har en som henger i puppen og en annen en som snorker og stønner :p

Hun her vil gjerne ligge på våre tykke puter dersom hun er i sengen vår en tur. Regner med at det ikke er anbefalt med tykk pute ennå, men kan kanskje finne en som hun faktisk merker at er der.
 
Her bruker vi pute ja, en relativt flat fiberpute. Hun sover godt med den :) kjøpt på KID.
 
Har en pute som er i samme str som putetrekkene som følger med juniordynetrekkene. Ganske flat, men ikke helt paddeflat.
 
Har en tynn fiberpute i sin seng, men kommer han oppi til meg vill han helst ha min pute. Eller aller helst må eg dele både puten å dynen min ;p ( han tar nesten allt ;) )
 
Vi har den tynneste puta.. Veit ikke helt funksjonen av den, men han liker å sovne med den. Men tror han trives best uten når han sover :)
 
Har en pute som er i samme str som putetrekkene som følger med juniordynetrekkene. Ganske flat, men ikke helt paddeflat.
Samme her. Han ligger på den hele natten stort sett. Hvertfall brukt den et år.
 
Samme her. Han ligger på den hele natten stort sett.
Ja, her også. Kjøpte den rett før jul, for da var han begynt å legge ting under hodet eller hentet sofaputer og kastet oppi senga si.
 
Her har hun junior pute :)
 
Nei, hun blir så svett og dytter den bort. Hun liker best å sove uten. Samme med 4 åringen.
 
Storebror brukar pute, sånn tynn nærmast flat fiber. Hadde det vore opp til han, hadde han sikkert valgt både stor pute og dobbeldyne :p Er det beste han veit når han legger seg i senga vår, tar puta mi og heile dyna mi :p
 
Har ikke vist interesse for å sove på pute.. så har derfor heller aldri lagt det oppi til han.
 
Vi bruker den lille tynne babyputa. Hun klager ikke, men har tenkt tanken at hun kanskje vil ha en høyere. hun sover i senga vår av og til, og da vil hun gjerne ligge på puta mi.
Men det haster ikke.
 
Endelig, trodde det bare var min et lite øyeblikk :p
He he! Hun har brukt vanlig pute hos foreldrene mine en god stund faktisk. Bare vi som har vært treige med å bytte ut puta her hjemme... Men nå har vi også fått kjøpt flere større putetrekk til henne :)
 
Back
Topp