Push it - treningstråden vår

Jeg har gått to turer i dag[:D]
 
Da har jeg løpt 9 km og trent 30ds etterpå. I dag var det sånn at all trening var veldig lett. Digg med sånne dager!
 
jippi - jeg har oppdatert!!

Flinke damene som har trent masse mens jeg har vært borte. Selv har jeg hatt noen hektiske reisedager med koffertsleping, babybæring, triling, lemping og løping, jeg har også hatt deilige trilleturer i solen - skal ikke så mye tempo før man svetter... og så har det blitt noen svømmeturer i bassenget da [:D]
 
Har løpt 6.5 kilometer....i dag var det tuuuuungt!
 
Aerobic unnagjort!
 
Har trent siden den 5, men har ikke rukket å være her inne og oppdatere meg [&o] Hadde pause nå på fredag og søndag som var, men ellers trena jeg [;)][:)] 30 DS. Dag 5 i level 2
 
Oppdatert. Er det mange som har falt fra nå?

Selv hadde jeg ambisjoner om å hive meg ut i 30 days igjen ved hjemkomst, men så kom jeg på at pc'n min har krasjet - og det er jo der jeg har den. I dag er planen å komme meg ut på tur - en runde rundt vannet er passe, det er litt over 9 kilometer
 
6.5 kilometer i går, og har vært på intervalltrening i skogen i dag.
 
Jeg har gått rundt vannet (litt over 9 km tror jeg) tre dager på rad nå... kom igjen damer, vi må holde tempoet oppe her!
 
Har trent den 13 og 15 (i dag). mai og [:)] Har vært så veldig travelt, så jeg har ikke rukket hver dag. [;)] MEN det er bedre enn ingenting [;)][:D]
 
har ikke blitt hver dag på meg heller - jeg har hatt to dagers pause jeg nå [8D]
 
Jeg har løpt i dag
 
I går (15.5) var jeg på dansefest i 5 timer!! DET var skikkelig trim
 
Jeg har løpt 9 km i dag. Og så blir det nok en økt med 30ds etterpå
 
Gikk tur i fjellet (nesten fjellet da) den 13.5, 15.5 løp jeg laaaangt og idag slo jeg plen.
 
30 ds i dag (kommet til dag 8 i dag, level 2) [:D]  
 
30 ds [:)] Phuu.. Litt vel varmt å trene i denna varmen (21 grader ute), men det gikk [:D]
 
Jeg gikk tur i går og i dag.
 
18.5trente jeg 30 days, og idag 30 days samt en joggetur. Presset meg selv skikkelig og løp runden mn 3 minutter fortere enn vasnlig. Hurra!
 
Oppdatert
 
Back
Topp