Puppene etter amming

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Endret puppene deres seg etter amming?

Mine ble større, men beholdt form og fasong
 
Ikke spesielt fornøyd med de i grunn. Blitt større forskjell mellom de . :p
 
Nei, faktisk ikke. Hadde hatt brystreduksjon og -løft noen år før jeg ble gravid og puppene ser like ut nå (nå er min gutt 11 år, så er mange år siden amming og svangerskap).
 
De har ikke endret seg så mye. Jeg gikk ned mye i vekt i fjor og etter det er de blitt mindre, men kan ikke skylde på hverken svangerskap eller amming.
 
De er blitt mindre... Og mykere, ikke at de henger, men mer bevegelig. Brystvorta ble mer pekende å på en måte.
 
Ikke noen forskjell. Men så ammet jeg ikke noen av mine spesiellt lenge. Vet ikke om det er av betydning jeg.
 
Ammer enda, men er som en tom skinnpung med strekkmerker og brystvorter som peler nedover. Henger veldig. Var fornøyd før jeg ble gravid. Hadde faste store pupper..så her må jeg gjøre noe når jeg er ferdig med barn.
 
Gikk tilbake til samme størrelse som under graviditeten (ble litt større da jeg ble gravid). Endret litt fassong (til det bedre) men dessverre blitt slappere.
 
Mine har blitt større, fått bedre fasong(litt mere sprett!!) og fikk mer synlige brystvorter(gått hele livet med helt flate usynlige brystvorter som først begynte å endre seg ved første svangerskap)
Jeg har bare opplevd positive forandringer med puppene etter graviditet og amming :p
 
Mine ble litt slappe etter forrige ammerunde, men med en gang jeg ble gravid igjen fikk de fin fasong igjen. Nå som jeg ammer på nytt er de enorme! Jeg er spent på hvordan de ser ut om 9 måneder når jeg regner med å avslutte ammingen...
 
Ammer enda, men den største forskjellen (utenom størrelse generelt) er at de har blitt så ulik på størrelse! Den ene er jo dobbelt så stor som den andre nå, noe jeg aldri har hatt problemer med før :( ser jo helt teit ut i bikini.. jeg har ett håp om at det blir bedre når jeg slutter å amme da, men er neimen ikke sikker :shifty:
 
Ammer enda, men den største forskjellen (utenom størrelse generelt) er at de har blitt så ulik på størrelse! Den ene er jo dobbelt så stor som den andre nå, noe jeg aldri har hatt problemer med før :( ser jo helt teit ut i bikini.. jeg har ett håp om at det blir bedre når jeg slutter å amme da, men er neimen ikke sikker :shifty:

Har du eller babyen en favoritt pupp som blir brukt mest?
Her ble det skjev fordeling når første babyen kun tok den ene puppen på natta i lang tid, fikk rettet det litt opp med andre man ved å bruke motsatt pupp mest :p
 
Har du eller babyen en favoritt pupp som blir brukt mest?
Her ble det skjev fordeling når første babyen kun tok den ene puppen på natta i lang tid, fikk rettet det litt opp med andre man ved å bruke motsatt pupp mest :p
Ja, den største blir nok brukt litt mer, selv om jeg prøver å unngå det. Men de ble sånn allerede under graviditeten, så det har nok ikke bare med det å gjøre heller.. :)
 
Back
Topp