Puppekommentar

Bublan

Elsker forumet
I dag var jeg på behandling hos naprapaten min. Informerte henne om graviditeten min sist gang, og det ble naturlig nok et samtaletema i dag. Snakket om form og symptomer, og jeg nevnte dette med magen som jeg syns er fryktelig stor. Da svarte hun at hun ikke hadde tenkt på det, men hadde lagt merke til at puppene var nokså mye større. Da måtte jeg le, for jeg har ikke tenkt på at det er noe som kan ses (de er ikke så små fra før heller). Da jeg kom hjem og fortalte mannen om dette kunne han informere meg om at det hadde han lagt merke til lenge, uten å ville si noe om det. Trør nok litt varsomt for tiden.... :-) Jaja, forblir vel ikke hemmelig mye lenger dette da. :-)
 
Hehe artig :D

Her har de også vokst en del, noe både min kjære (og jeg :p) kommenterer titt og ofte =D
 
Jeg ser de har visst vokst litt mine også, men de er så ømme at sambo har ingen gevinst av det, annet enn at han kan glane på de ;)
 
Fikk også bekreftet at mine er en del større i dag....
Gikk til Sørbø for å bli målt. Vil ha noe skikkelig med støtte som er behagelig.Jeg har alltid brukt 75B (C til tider om det er mye innlegg)
Ble målt til litt under 70, og hun mente jeg skulle prøve C cup først...
den var for liten..... Så lille meg er nå 11 uker på vei og allerede 70D...
Og dette er en BH me NULL inlegg!!

hahahaha dette kan bli morsomt når jeg går rundt med melkespreng =P
 
Back
Topp