Prosentvis sjanse for at svangerskapet skal gå bra:)

Kjenner altfor mange som har mistet etter uke 20 :'( Men det er vel noe med det at vi ikke har noen garantier, verken mens de er i magen eller når de har kommet ut <3
 
Godt å se så høy prosent så tidlig :)


---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆
 
Måtte inn å se en gang til <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Herlig, nå må bare tiden fyke frem til 2 trimester :)
 
Denne likte jeg! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Godt å lese❤️


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Er det bare jeg som leser denne statistikken nesten hver dag for å roe nervene for at dette skal gå bra? :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Denne tråden kikker jeg innom ofte:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Nok en gang innom her og sjekker statistikken, beroligende effekt :)
 
med sa mange som har mıstet her ınne sa burde vı klare oss vı som er ıgjen da ? :)

blır lıtt skremt av at det gar galt for sa mange .
 
Huff ja, den ene dagen tidligere i uka når flere fortalte de mistet iløpet av få timer fikk jeg helt vondt, og måtte bare logge meg av, da hjalp ikke engang å lese denne tråden :( Krysser fingre og det som er for at det går bra for resten nå!
 
Huff! Så negativ som jeg er, så tenker jeg at jeg sikker hører til den prosenten det ikke går bra for :eek:
Neida! Jeg hadde nok klart vært litt mere positiv, hadde det ikke vært for denne konstante småblødninga :rolleyes:
 
Så koselig at dere alle får bruk for denne tråden/statistikken. Er rimelig beroligende:)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Så fint, det roet meg ned litt :)
 
Var på ultralyd hos gy når jeg var 7+5 og der så hun et lite hjerte som banket. Da sa hun at sjansen for at dette kommer til å gå bra er hele 97-98%... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp