Problemer med bukser

Jeah

Elsker forumet
Julegavene 2019
Nå er jeg 10 +4 uker, og har faktisk ikke gått opp overhode i vekt. Men sliter sånn med bukser, får virkelig ikke plass i de gamle buksene. Føler man er blitt så dvask og"stor" over alt. Den ene er til og med stram bare den treffer lårene og rumpa, og Gud forby å kneppe den igjen. Så nå har jeg gått rundt i samme bukse halvannen uke (jobber i helsevesen så har arbeids tøy og jogge bukse hjemme). Men i dag krøp jeg til korset og fant de gamle mammabuksene mine[emoji23]
 
Har det på samme måte! Kjøpte meg mammaklær i går. Var nydelig:p
 
Kjøpte mammabukse i går jeg også <3
 
Har samme problem. Det er akkurat som øverste del av buksen med knappen bretter seg ned under magen. Ubehagelig og ser teit ut. Har mange bukser som ikke passer også men har heller ikke gått opp. Har ikke kjøpt mammabukse før, hva må man tenke på da?
 
Må innrømme at jeg som preket så iherdig om å ikke trenge mammaklær, nå har kjøpt både bukser, skjørt og shorts (på salg) [emoji849] fyttigrisen så behagelig når man ikke orker det minste press på magen!!
 
Egentlig kan jeg inne forstå hvorfor man skal vente så lenge som mulig før man kjøper mamma bukser. De er jo fantastiske å gå med når man syns ting som strammer er ubehagelig?! Mener å huske jeg gikk med det en stund etter fødsel også, ikke sånn at magen forsvinner så fort alltids[emoji23]
 
Egentlig kan jeg inne forstå hvorfor man skal vente så lenge som mulig før man kjøper mamma bukser. De er jo fantastiske å gå med når man syns ting som strammer er ubehagelig?! Mener å huske jeg gikk med det en stund etter fødsel også, ikke sånn at magen forsvinner så fort alltids[emoji23]

Jeg har bare en ide om at man må ha babymage før det er greit å gå med mammabukser [emoji13] og du har rett, det er jo litt teit egentlig. Det viktigste er jo at man har det komfortabelt.
 
Jeg er bare 9+1, og passer ingen bukser lenger. Jeg kjøpte en romslig strechy dongeri med høyt liv i uke 4, og tenkte at jeg kunne bruke den et par måneder. Men den er allerede for trang. Jeg bruker for trange bukser nå. Men det er ubehagelig, og jeg må knippe opp knappen og dra ned glidelåsen når jeg sitter.
Jeg har to mammabukser som jeg kjøpte på Fretex. De passer rundt lårene, men er for store over magen enda. Kanskje det er fordi de er gått ut før. Over påske blir jeg nødt til å kjøpe nye mammaklær!
 
Har mine gamle mammabukser, men tror ikke de passer lenger, har lagt på meg litt siden forrige svangerskap.. Dessuten er vel magedelen helt sprengt.. Må vel ha en ny etter hvert :) Ellers funker treningsbukser godt her enda :)
 
Handla inn mammabukser ganske tidlig. Hadde ikkje sjangs å gå i vanlige dongeri bukser ect etter uke 6. :S alt for ubehagelig over magen. Slik var det inforge svangerskap også. Det fyste svangerskapet derimot hugsar eg eg gjekk ganske lenge i normale bukser uten problem ^^
 
Tenkte å prøve ekspansjon ved hjelp av hårstrikk i knappehullet i dag når vi skal bort, kanskje jeg kan bruke vanlige bukser noen uker til [emoji4] Ellers går det mest i kosebukser her hjemme, og behagelig klinikktøy på jobb. Har to mammabukser fra sist, men de var romslige over magen da de er "tøyd" ut tidligere. Opplevde også at de fremhevet magen veldig, og det blir litt tidlig mtp hemmelighold [emoji23][emoji1362]
 
Back
Topp