Privat UL i Tromsø

hoppsideisi1

Glad i forumet
Noen som vet om hvor man kan bestille privat UL i Tromsø?
Jordmor sa hun kunne ikke si 100 prosent at det var en jente, for det hadde hun ikke lov å gjøre.
Så jeg vil å få d bekreftet enda en gang :) Alts å dra å se hos privat å se hva dem sier :)
 
Jeg var på gyn tromsø i uke 9 men det var jo innvendig ul vet ikke om de har utvendig dær.
Vet om en som har bestillt 3d på GynConsult AS men jeg har prøvd å ringe de i flere uker å de tar ikke telefonen.
Jeg vil også vite 100 prosent sikkert at det er en jente
 
Fant nr hos GynConsult. Men har ikke ringt.
Men syns det er rart at jordmor kan si til noen at de venter 110 prosent sjanse for en jente, og til noen ikke.
For min jordmor sa at INGEN jordmødre har lov å si 100 prosent til noen at det blir jente :/
 
Har ringt gyn consult i flere uker,men vet en som har time dær denne mnd. Lurer på om man ringer rett nr.
 
Jeg var hos ei som hete Annbjørg .. nokka rundt der .. virker som alle får ekstra UL, å ikke jeg .. er så frustrerende..
 
man kan aldri si 100% hvilket kjønn det er.. men hvis de ser det så er det 90-95% sjanse for at det e riktig. Og dette går kun på statistikk. Hvis hun mente hun så at det var ei jente så er det nok det. Åsaken til at en kan si det mer nøyaktig med gutter er jo bare det at det syns bedre (en kan se testiklene osv..). Så jeg tror du skal belage deg på at dy får ei lita prinsesse. med mindre den lille i magen knep bena sammen under UL.
 
Jordmor sa det var rart om det skulle være noe annet enn jente .. Men hun kunne uansett ikke si 100 prosent, for det fikk hun ikke lov til.
 
Jordmor sa at hun kunne (kanskje) tyde to kjønnslepper. Men som sagt hun sa det var rart om det var en gutt.
 
De tar ikke privat ul i tromsø for gøy, nei. Har akkurat kommet hjem fra Bodø der vi tok privat 3D ul. kjempe gøy!! Ikke no ventetid og FANTASTISK service!!
 
jeg skal nå den 25 mars på privat ul i tromsø, sa at grunn var at vi ville være 100% sikker på kjønn,og det var helt greit! Er dit dere har prøvd å ringe.. rart at de ikke tar telefonen![:-]
 
ORIGINAL: Julibaby2010

Har ringt gyn consult i flere uker,men vet en som har time dær denne mnd. Lurer på om man ringer rett nr.


Jeg vil tro at grunnen til at dere ikke får svar hos GynConsult er nok at Fareth som er lege der, kun har jobbet i en mindre stilling i det siste. Han går av eller har gått av, og en dame blir å overta etter han. Det stod b.l.a noe om det i avisa i dag. Så sikkert får dere svar i nærmeste framtid  [:D]
 
Han e vest slutta, va mamma som ringte å prata me ho som har tadd over for han. Veit om ei anna som åsså skal dit på 3d..
ORIGINAL: saralille

ORIGINAL: Julibaby2010

Har ringt gyn consult i flere uker,men vet en som har time dær denne mnd. Lurer på om man ringer rett nr.


Jeg vil tro at grunnen til at dere ikke får svar hos GynConsult er nok at Fareth som er lege der, kun har jobbet i en mindre stilling i det siste. Han går av eller har gått av, og en dame blir å overta etter han. Det stod b.l.a noe om det i avisa i dag. Så sikkert får dere svar i nærmeste framtid  [:D]
 
77687313 e nr dit...
 
Trur æ skal bestille meg time der æ og [:D] Skal tru om dem e dyr der? 
 
æ skal på privat ul i tromsø på tirsdag : ) syns det sku være rart at dem ikkje tar tlf'n der :p
 
førr en vanlig ul time koste det 350kr, og 3D syns æ ho sa nærmar 900kr :)
 
..
 
Back
Topp