Presentasjonstråd

21 år. Venter nummer to. Fra Rogaland. Flere spontanaborter, men nå er vi kommet over de ukene jeg har mistet i før. Sliter med endometriose så fikk beskjed at om vi ønsket mer barn så må vi ikke vente for lenge. Spiren satt etter 1 år
 
Jeg er 36, og samboeren er "bare" 27 :p
Vi bor i Sandefjord med min datter på 14 og en hund.
Ble MA på oss i februar, håper veldig på at det går bra denne gangen, men tør ikke å glede meg helt enda.
Foreløpig termin 18/19 april, en uke før min egen bursdag, så blir spennende å se om jeg rekker å fylle 37 når h*n kommer ;)
 
Last edited:
Jeg er 31 og samboer 38. Vi bor i Follo.

Dette blir vårt andre barn, har en gutt på snart 18 måneder:)
 
Hei. ☺

Jeg er 29 og sambo er 31. Vi har ei datter på 10 år, å har vært sammen I snart 12 år. Holder til I Follo. ☺ Er for tiden student.
 
Jeg er snart 29, mannen min 30. Har en gutt på 15 mnd og venter en lillesøster eller lillebror i april ❤
 
Hei hei:) jeg er 27 år og mannen er 28! Vi har ett barn fra før på 2 år, så det blir akkurat 2,5 år mellom han og babyen!
Vi bor i Akershus :happy: Denne spiren satt på første forsøk, med første mann brukte vi ganske mye lengre tid..
 
Jeg er 29 og mannen 34, gift og bor i Buskerud. Sammen har vi en på 11 mnd, og en bonus på 11år. Spira nå er litt av en overtakelse men veldig velkommen <3
 
*Dytt* :)
 
Kan ikke denne tråden bli festa som en av våre viktigste så den blir lettere å finne ? :)

Har etterlyst en egen tråd med våre viktigste tråder, så håper vi får det etterhvert :)
 
Jeg er 27 år og mannen min er 26 år, giftet oss for to år siden. Vi har en gutt på 7 år og ei jente på 3 år. Var planlagt denne gang, og spiren satt ved første eggløsning etter p-pille slutt. er fra trøndelag :)
 
29 år. Vestlandet. Gift i fire år, saman i 12 år. To barn. Er lærar.
 
Hei :) er 27 samboer er også 27. Bor i bergen, vi har en jente på 2,5år og nå venter vi på barn nr.2 :) ble gravid etter 2pp.
 
Vi hadde også bestemt oss for å vente ett år til, så ble jeg gravid :p
 
- jeg er 21 år, gift med min mann på 23år!
- Har en sønn på 16 mnd!
- Bor i Buskerud
- Venter en liten en 22 April!

Vi ønsker gjerne å bli kjent med April mammaer! :)
 
Back
Topp