Presentasjonstråd

Heisann! :)
Jeg er 24 år og kjæresten er 28 år. Bor i et rekkehus i Bodø.
Vi venter vårt første barn 5. april <3 Har ikke forsøkt lenge så det klaffet overaskende raskt for oss da jeg har PCO.
Artig at det ble en til fra Bodø :D
 
31 år, venter nr 3 og har en av hver på 5 og 7 år.
Bor i Rogaland, nærmere bestemt på flateste Jæren, med kort avstand til verdens flotteste strand, og landets lengste strand etter sigende.
Er selvstendig næringsdrivende, også kalt bonde.
 
Heisann!:) Samboeren min og jeg er begge i midten av 20-årene og bor på østlandet. Vi venter vårt første barn sammen :) Jeg er en travel ung dame; jeg jobber fulltid som pedagogisk-psykologisk rådgiver, samtidig som jeg fullfører en mastergrad. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå å kombinere full jobb og utdanning med å være gravid. Tror det kan bli noen slitsomme måneder fremover...;-) Men vi gleder oss veldig!:)
 
Hei! Jeg er 31 år og bor i Sandnes (opprinnelig fra Karmøy). Mannen min er også 31 og vi har vært gift siden 2009. Har en gutt født våren 2010 og en gutt født våren 2012 - og venter nå "lillebrøster" i midten av april. Selv om jeg har vært gjennom dette to ganger før, klarer jeg liksom ikke helt å tro det. Venter i spenning fram mot første svangerskapskontroll med ultralyd hos legen.

Syns det er koselig å ha noen likesinnede å skrive med i ventetiden, og håper å kanskje bli kjent med noen i nærheten så vi kan møtes til trilleturer til våren. Gjerne med hund - for det har jeg.
 
Syns det er koselig å ha noen likesinnede å skrive med i ventetiden, og håper å kanskje bli kjent med noen i nærheten så vi kan møtes til trilleturer til våren. Gjerne med hund - for det har jeg.

Jeg bor rett utenfor Sandnes :) har 3 hunder da ;) blir gjerne med på trilleturer til våren <3
 
Eg er 23 år, har 1 barn ilag samboeren og er frå Vestlandet:)
I magen har eg et lite frø <3
 
Jeg bor i Oslo og vi venter vårt andre barn 7 april. Lillegutt er 15 mnd. Skal ta opp igjen fag fra høsten av for å pusse litt på karakter snittet. Målet er sykepleier eller barnevernspedagog fra neste høst :)
 
Jeg er 27, og samboer er 26. Bor i Nordland. Vi har vært sammen i 2,5 år :)
Jeg ble gravid nesten med en gang vi begynte å prøve, gleder oss veldig :) <3
 
Jeg er 29, blir 30 i år:). Samboer/forlovet vært sammen i 15 år snart, han er 31:). Vi har en gutt som blir 9 år❤️. Etterlengtet lillebror/søster håper vi kommer i april❤️. Vi bor i Fredrikstad og jeg jobber som sykepleier:)
 
Jeg bor rett utenfor Sandnes :) har 3 hunder da ;) blir gjerne med på trilleturer til våren <3

Jeg har også hatt 3 hunder, så blir ikke "avskremt" av det ;) Så kjekt da. Kanskje vi klarer å lage oss en egen babyverden-barselgruppe etter hvert :)
 
Både jeg og samboer er 30. Har en sønn på snart 10 måneder. nr 1 var godt planlagt, mens vi denne gangen fikk oss en overraskelse, så nr 1 og 2 blir litt tettere enn vi først hadde tenkt oss ;) bor i trivelige Trøndelag :)
 
Er 27 år og samboer blir 29. Vi er i et ganske nytt forhold og vi flyttet sammen i slutten av juni. Så vi har ikke vært så lenge sammen! Dette er vårt første barn og det kom absolutt som en overraskelse på oss begge siden dette absolutt ikkje var planlagt. Planen var abort, men klarte ikje gjennomføre når det kom til stykke. Så nå ligger det en liten spire i magen min ❤️
Bor i Sandnes og har 1 hund( har hatt 3 stk) :)
 
Er 27 år og samboer blir 29. Vi er i et ganske nytt forhold og vi flyttet sammen i slutten av juni. Så vi har ikke vært så lenge sammen! Dette er vårt første barn og det kom absolutt som en overraskelse på oss begge siden dette absolutt ikkje var planlagt. Planen var abort, men klarte ikje gjennomføre når det kom til stykke. Så nå ligger det en liten spire i magen min ❤️
Bor i Sandnes og har 1 hund( har hatt 3 stk) :)
Velkommen fra en annen sandnesgauk med hund og aprilspire i magen ;)
 
Er 22 år, bor med min ektemann og vi har en nydelig datter på 2,5 år sammen :) Vi bor i Rogaland, er ekte jærbuer og trives godt i hus med hage utenfor :) Ble gravid i pp2 og er svært fornøyd og glad for at alt klaffet så godt!
 
Hei alle :)
Jeg er 25 år og fra Stavanger området. Kjæresten er 27.
Dette blir vår første, så jeg må innrømme jeg er veldig redd selv om det egentlig var planlagt.
Litt før el bestemte vi oss for å vente 1 år, men da var det visst for sent :D
 
Back
Topp