Presentasjonstråd:)

Hei ;)

28 år gammel og er fra Vestlandet. Har to gutter fra før på 8 og 5 år ❤️ Pappaen er 30 år, og han har desverre ikke fridd ennå ;) Har hatt to MA på rad (uke 18 og uke 10), så dette er min tredje graviditet på under et år. Sto på Albyl-e under forrige graviditet, og skal også ta under denne graviditeten. Min termin er 12 juni, samme termindato som ved min andre sønn ;)

Håper jeg får bli i gruppen denne gangen, og bli kjent med dere ;)
 
Eg er 26 år og har to barn fra før! Vi har prøvd på nr 3 og blitt gravid to ganger før denne gangen! Ene endte i MA og den andre med operasjon med svangerskap utenfor livmoren i egglederen!
Håper lille spiren holder seg inne helt til termin
 
Hei:) 28 år, bor i nord-Trøndelag. Har vært sammen med kjæresten min i 10 år, forlovet oss for to måneder siden - og oppdaget for fem dager siden at vi skal bli foreldre for første gang :) Mistet rett før jul ifjor, den gang med termin 07.07. så håper jeg kan bli i denne gruppen lengre enn tre måneder denne gangen!!!

Termin 07.06. :)
 
Nei vet dere hva damer, nå melder jeg meg inn :). Har vært tilbakeholden med å melde meg inn pågrunn av SA for ikke så lenge siden.

Jeg er da 24 og det samme er min forlovede. Bor for tiden i Bergen.
Vi venter vårt første barn og foreløbig termin blir ca 14. Juni
 
Jeg er 27 år fra møre og Romsdal (får gå nærmere innpå det om ca 7 1/2 uke :p) har vært sammen med mannen min i 9 år, gift i 4. Har en gutt på 6 år og en på 2,5 år. Hadde sa i august og graviditeten klaffet med en gang etter så får se om vi er heldigere denne gangen :)
 
28 år fra Nordland. Har samboer og et barn. Ble gravid på første forsøk nå (kunne ikke tro det) og har termin 2.juni.
 
Heihei. :) 30 år fra Akershus. Har vært sammen med samboer i 5 år. Vi startet prøvingen for første gang nå i september, og det klaffet på første forsøk. Håper så inderlig at vi har like mye flaks i fortsettelsen! Synes alt dette er veldig skummelt, og føler meg egentlig ikke spesielt gravid enda, hehe.

Termin er ca. 9. juni. :)
 
Hei alle sammen :)

Vi bor i Larvik. Jeg er 30 år og samboren min er 28 år. Vi har vært sammen i 3 år. Jeg har en sønn på 7 år fra tidligere.

Foreløpig termin er 12. Juni :)
 
Hei :)

Jeg er 26 år fra Telemark :)
Mannen min er også 26 år, vi giftet oss 1 februar i år.. Har vært sammen i litt over 5 år :)

Dette er vårt første barn, ingen har noen fra før.. Så vi er utrolig spente!

Termin 14 juni, og dette blir forhåpentligvis tidenes bursdagsgave, da jeg selv har bursdag 17 juni :D

Gleder meg til å følge dere videre :)
 
36 år,gift og har en datter på 4 år. Fikk oss en aldri liten overraskelse i går med positiv test,er veldig kort så dette kan gå alle veier. Merker graviditet veldig fort på kroppen og etter mine beregninger er jeg bare 3 uker og noen dager. Har mistet 2 ganger tidligere så tar ingenting for gitt men håper at det denne gangen går bra.
 
Er 30 år og bor i Oslo. Har samboer og en gutt på 4 år. Har prøvd i ca. ett år på nummer to, så dette var veldig velkomment, siden det ikke var forventet at jeg ville bli gravid igjen på egenhånd pga. endometriose. Krysser fingrene for at alt går bra! Termin 17. juni
 
Hei:)

Jeg er 24 år og har vært gift i 2 år, mannen er like gammel. Jeg ble gravid utrolig nok på pp1. I dag kjøpte jeg en CB pluss og da fikk jeg endelig en tykk blå strek, som bekreftet graviditeten etter mye usikkerhet rundt supersvake streker på rfsu.

Vi er veldig spente og har ingen barn fra før. DPO 12 i dag så det er ennå veldig tidlig. håper alt går bra:)

Termin 18.juni:) ser fram til mye trivelig skravling her inne :p
 
Her har jeg glemt å skrive:)

Jeg er 35 år. Samboeren er 40(wææ nå syntes jeg at vi hørtes gæmle ut..) Kommer fra Trondheim. Vi har to jenter på 3 og 5 og venter nå vårt 3. barn (første som er planlagt da og den satt visst på 1pp. Føler meg veldig heldig! ).. Termin er beregnet til 15.juni og vi gleder oss!
 
Hei! :)

Jeg er 20 år og giftet meg i juni. Fant ut at jeg var gravid med positiv graviditetstest i morges, men har egentlig følt det på kroppen i ca en ukes tid, nå. Bor i Oslo og har termin 14 Juni xsmile9
 
Er ei student fra Østfold på 21 år:) Har merket at kroppen har oppført seg litt anderledes i det siste så tok derfor en test i går. Der kom det frem et stort pluss med en gang :) Har en samboer på 23 som gleder seg masse til å bli pappa :D
 
Back
Topp