Presentasjons tråd!

Hei:)
Jeg er 35 år og samboer 36 år, og vi bor i Trondheim. Jeg har ei jente fra før som er 9 år. På samme tid i fjor fant jeg ut jeg var gravid, men det endte dessverre i en MA i uke 12..Vi har prøvd å bli gravid siden, og endelig ble d! Jeg har termin 1. Desember:) Nå krysser vi bare fingrene for at alt går bra denne gangen!
 
Hei
Jeg er 32 år, samboer 34. Har ei datter som blir 2 år i juni. Brukte 2 år på 1 mann, og begynte aldri på pillen igjen etter fødsel. Hadde SA i november så vi krysser fingrene for at dette frøet blir værende[emoji5][emoji1303] og vi bor i Bergen[emoji4]
 
Jeg er 21 år og gravid med mitt 2 barn. Har en samboer som er 20 år og fortsatt litt barnselig... jeg har en sønn som er 9 mnd gammel [emoji173]

Får presentere meg bedre når vi får skjult [emoji85]
 
Jeg er 24år, samboer er 25år.
Vi bor i et ganske lite hus i Sarpsborg som vi kjøpte sammen i slutten av 2014.
Vi har vært kjærester i litt over 3 år.
Vi har tre katter som vi er veldig glad i.
Vi har prøvd å bli gravid i ca 17 mnd, før det endelig klaffet på andre runde med Femar [emoji173]
 
Eg er 29år, gift og bur på vedtlandet [emoji4] er gravid for ౩ gang men venter vårt første, hadde en SA i mai og en MA i august i fjor så no krysser vi alt for at det skal gå bra[emoji173] termin 14.desember[emoji173]
 
Jeg er 27, mannen er 29, vi har en sønn på 1 1/2 år, og en katt! [emoji4] tok ut p-stav i oktober, og ble gravid, men mistet i uke 9, så håper denne spiren sitter[emoji5] termin 04. Des
 
Jeg er 35 og samboeren er 30 vi leier en leilighet i Fredrikstad. Dette blir mitt 4 barn vårt første sammen [emoji7] jeg har fra før 2 jenter på 10 og 12 år og en gutt på 4 år [emoji4] det klaffet på 2 pp
Termin 9 desember[emoji64][emoji480]
 
Last edited:
Jeg er 30 og forloveden min er 28. Jeg har ei jente på 10 fra et tidligere forhold også har vi en gutt som blir 2 i mai sammen. Eier leilighet men vurderer å kjøpe enebolig nå som vi blir 5 stk i familien :) klaffet på første forsøk så håper alt går bra :D
 
25 år fra Karmøy :) vært sammen med kjæresten i 8 år, og eid hus sammen i 5 år. Har en sønn som akkurat ble 3 år, og en pelsbaby (hund) :happy: Her klaffet det på andre forsøk, og terminen er ca rundt den 14 desember <3
 
29 år (blir 30 til sommeren [emoji33]) og bor i Nordland. Har vært sammen med mannen i snart 11 år og gift i snart 1 år. Har ei lita frøken som blir 2 år i mai. Eier enebolig [emoji4]

Trooor termin vil være rundt 9./10. Desember.
 
Jeg er 25 år, kjæresten er 23. Sammen har vi en gutt som blir 2 i juli. Bor på Sørlandet. Litt utenfor Lillesand :) eier en tomannsbolig! Har en katt[emoji28] har regna ut at termin blir 6 desember[emoji173]️
 
Sniker meg forsiktig inn her [emoji5]

Vi er 32 og 33 år gamle og bor i Oslo-området. Ingen barn fra før, men har prøvd aktivt og med prøverør i over 3 år.

Dette er fjerde ferskforsøk (8. innsett) med prøverør og nå har vi endelig fått positive tester! Har også tatt tre hcg-tester som viser at den øker, så nå tørr jeg komme inn her og si hei [emoji5]

Vi er 4+1 i dag [emoji5][emoji171][emoji170]
 
Last edited:
Jeg er 21 og fra Bergen [emoji5] vært samboer i 3 år og vi er endelig på vei med vårt første barn [emoji1362] vi har prøvd i vel et halvt år og hatt 1 SA i februar. Vi har hund og bor i en stor leilighet [emoji5]
 
Jeg heter Veronica, blir 26 år i juni og samboer er 29[emoji4]
Vi har vært sammen i 10 år i juli og har en gutt på 3 år[emoji4][emoji170] 3 chihuahuaer[emoji4]
Har PCOS, førstemann satt som et skudd og denne gangen har det tatt lenger tid.. prøvd siden oktober så nå har det endelig klaffet[emoji173]
 
Jeg er 24 år og har ett barn fra før (4 år). [emoji1]
Bor ca en time utenfor Trondheim og har en superkosen katt. Samboer og eier hus.
 
Back
Topp