Prøving

Jeg har hatt kanskje 5 SA. Den ene gangen var det ganske ille da fosteret kom ut, men ellers så var det mer at jeg begynte å blø, så kom det morkake osv, uten at jeg engang visste at jeg var gravid. Så det gikk egentlig greit. Trist, men man kan jo ikke noe for det. Er jo veldig, veldig vanlig med SA. Jeg mistenker at det har vært blodpropper som har gjort det, siden jeg ikke har opplevd det etter jeg begynte på blodfortynnende.

Men det er veldig mange som ikke opplever det og da, så :) Lykke til

Nå fikk jeg skikkelig frysninger, må jo være jævlig når det er et foster!
Krysser fingrene for at det går ganske fort og bra neste gang også :)
 
Nå fikk jeg skikkelig frysninger, må jo være jævlig når det er et foster!
Krysser fingrene for at det går ganske fort og bra neste gang også :)
Ja, det er jo ubehagelig. Og jeg tenkte: "Hvem var det?". Særlig etter førstefødte, da jeg ble mamma "på ordentlig". Men det er 7 år siden så har jo kommet over det på sett og vis. I etterkant har det som sagt vært mildere. Men merkelig nok har jeg gått på prevensjon hele veien, hmm..

Prøver dere nå :) ?
 
Ja, det er jo ubehagelig. Og jeg tenkte: "Hvem var det?". Særlig etter førstefødte, da jeg ble mamma "på ordentlig". Men det er 7 år siden så har jo kommet over det på sett og vis. I etterkant har det som sagt vært mildere. Men merkelig nok har jeg gått på prevensjon hele veien, hmm..

Prøver dere nå :) ?

Nei, tenkte å begynne neste syklus så om 4 uker (shit, nå gikk det opp for meg at det er veldig kort til!). Er helt umulig med barnehage der vi bor og jeg er så lite gira på 6 mnd ekstra hjemme. Men tenker også at vi må begynne for det kan jo ta tid så får vi heller ta problemet hvis den skulle sitte på første forsøk og vi ikke får barnehage.
 
Back
Topp