Prøving

Tinemp

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Hvor lang tid gikk det fra dere begynte å prøve til dere ble gravide? Og dere som har flere barn, var det veldig stor forskjell på hvor lang tid det tok på hver av ungene?
 
Hvor lang tid gikk det fra dere begynte å prøve til dere ble gravide? Og dere som har flere barn, var det veldig stor forskjell på hvor lang tid det tok på hver av ungene?

De to første har jeg med en annen far

1 satt på 1 uhell :p
2 på 2 pp
3 på 2 pp

:)
 
Ble lett gravid :)
 
Ble sammen med gubben i 2006. Begynnte å prøve i 2007. Ble gravid i 2013 mistet. Ble gravid på ny i 2015 ho kom[emoji4] så ja det har blitt noe år. 7/8 år blir det vel.
 
Synes egentlig det gikk ganske raskt begge gangene, når vi først gikk inn for det :) mistet helt første gangen da, men ble gravid igjen nesten rett etterpå
 
Begynte prøving våren 2013. Ble gravid etter 2 mnd og mistet. Etter 9 mnd var jeg gravid igjen og mistet igjen. Etter 10 mnd ble jeg igjen gravid, og så heldigvis kom lillemor [emoji4]
 
Med første mistet vi 2 skatter først. Så til sammen med det lenge,men fra vi mistet siste ca 5mnd. Med frøkna 6mnd fra pilleslutt. Mistet engang etter henne også.
 
Med første mistet vi 2 skatter først. Så til sammen med det lenge,men fra vi mistet siste ca 5mnd. Med frøkna 6mnd fra pilleslutt. Mistet engang etter henne også.
Så vondt å miste.. Godt dere har fått to søte små [emoji173] Er dere prøvere igjen?
 
Så mange det er som har mistet [emoji20] Vi var veldig heldig med første, hun satt etter 2 mnd og vi mistet ingen.. tenker å begynne prøving i mai, men tenker litt på om det tar lang tid neste gang eller om vi skal miste.. nå vet jeg jo hva det vil si å være mor så tenker det bare blir enda verre
 
Så mange det er som har mistet [emoji20] Vi var veldig heldig med første, hun satt etter 2 mnd og vi mistet ingen.. tenker å begynne prøving i mai, men tenker litt på om det tar lang tid neste gang eller om vi skal miste.. nå vet jeg jo hva det vil si å være mor så tenker det bare blir enda verre
Vi får satse på at dere slipper det :)
Men er gjerne bittelitt enklere når man har en fra før, holder fokuset og humøret oppe på en annen måte
 
Vi får satse på at dere slipper det :)
Men er gjerne bittelitt enklere når man har en fra før, holder fokuset og humøret oppe på en annen måte

Jeg er ikke så veldig bekymret egentlig, vi har jo ikke begynt å prøve en gang :p Er mer bekymra for gubben, han var nesten på vei til legen forrige gang og var superstressa.. etter 2 måneder! Men nå vet han jo at alt funker da, får håpe det hjelper litt :)
 
Jeg er ikke så veldig bekymret egentlig, vi har jo ikke begynt å prøve en gang [emoji14] Er mer bekymra for gubben, han var nesten på vei til legen forrige gang og var superstressa.. etter 2 måneder! Men nå vet han jo at alt funker da, får håpe det hjelper litt :)
Ajajaj, disse mannfolka altså :) De er nå litt søte :)
 
Så vondt å miste.. Godt dere har fått to søte små [emoji173] Er dere prøvere igjen?
Ja er tøft. Neida er ikke det. Ble gravid da spiral var falt ut:eek:dette nå etter siste. Men det gikk jo ikke bra. Så planlegger ikke noe nå. Nok med 2 tette for min del;) muligens om 5-6år
 
Ja er tøft. Neida er ikke det. Ble gravid da spiral var falt ut:eek:dette nå etter siste. Men det gikk jo ikke bra. Så planlegger ikke noe nå. Nok med 2 tette for min del;) muligens om 5-6år
Ok :) ikke noe prøving her på en stund heller tror jeg. Frøkna er rimelig aktiv, så vi får se om vi greier å hente oss inn og få litt overskudd først [emoji1]
 
Så mange det er som har mistet [emoji20] Vi var veldig heldig med første, hun satt etter 2 mnd og vi mistet ingen.. tenker å begynne prøving i mai, men tenker litt på om det tar lang tid neste gang eller om vi skal miste.. nå vet jeg jo hva det vil si å være mor så tenker det bare blir enda verre
Jeg har hatt kanskje 5 SA. Den ene gangen var det ganske ille da fosteret kom ut, men ellers så var det mer at jeg begynte å blø, så kom det morkake osv, uten at jeg engang visste at jeg var gravid. Så det gikk egentlig greit. Trist, men man kan jo ikke noe for det. Er jo veldig, veldig vanlig med SA. Jeg mistenker at det har vært blodpropper som har gjort det, siden jeg ikke har opplevd det etter jeg begynte på blodfortynnende.

Men det er veldig mange som ikke opplever det og da, så :) Lykke til
 
Ok :) ikke noe prøving her på en stund heller tror jeg. Frøkna er rimelig aktiv, så vi får se om vi greier å hente oss inn og få litt overskudd først [emoji1]
Ja er noe med det;)
Selv om mannen i det siste har sagt flere ganger jeg er så vakker gravid. Mon tro om han pønsker på noe:p
 
Back
Topp