Prøvere i bergen :)

Ånei, så leit!Får håpe på januarbaby på oss da! Menssmerter trenger ikke være negativt da- har tanta kommet? [emoji173]

Ja, får satse på januarbaby istedet [emoji4] Er sånne intense menssmerter, ikke bare murring. Våknet i natt av at jeg hadde så vondt og måtte stå opp og ta sterke smertestillende[emoji53] Tipper jeg begynner å blø i løpet av dagen/kvelden. Hvordan går det med deg?
 
Ja, får satse på januarbaby istedet [emoji4] Er sånne intense menssmerter, ikke bare murring. Våknet i natt av at jeg hadde så vondt og måtte stå opp og ta sterke smertestillende[emoji53] Tipper jeg begynner å blø i løpet av dagen/kvelden. Hvordan går det med deg?
Jeg er ferdig med tr, så får begynne å vente på el igjen. Håper den kommer litt tidligere enn vanlig, men med min flaks, så kommer den vel på det verst tenkelige tidspunktet [emoji23]
 
Jeg er ferdig med tr, så får begynne å vente på el igjen. Håper den kommer litt tidligere enn vanlig, men med min flaks, så kommer den vel på det verst tenkelige tidspunktet [emoji23]

Krysser fingrer for at den kommer tidsnok [emoji173]️ Har dere bestilt time hos gyn?
 
Krysser fingrer for at den kommer tidsnok [emoji173]️ Har dere bestilt time hos gyn?
Nei, ikke ennå. Skal se på det nå til uken. Er vel bare å hoppe i det :)
 
IMG_1175.JPG
Image1522696377.147024.jpg

Ser dere noe? Enda veeldig tidelig men bare måtte..7-8dpo, har stirra meg blind[emoji23]hehe
 
13 dpo og negativ test igjen, i tillegg til dalende puls. Nå kan bare mensen komme så vi er i gang med pp6 [emoji17]
 
13 dpo og negativ test igjen, i tillegg til dalende puls. Nå kan bare mensen komme så vi er i gang med pp6 [emoji17]
Argh!! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Hehe, jeg ser i ikke noe, men jeg har ekstremt dårlig streksyn, så det trenger ikke bety no! Uansett tidlig enda, så fremdeles massevis med håp! :)

IMG_1185.JPG
IMG_1187.jpg


Den nederste er samme som på bilde i går, den øverste er fra i dag[emoji4] syns selv jeg ser en svaaak strek på øverste..
 
Vært hos gyn i dag og fått resultat på mannens sædprøve. Ikke akkurat gode nyheter der [emoji17] Han hadde bare 1% «gode» sædceller. Er ikke rart vi ikke har fått det til [emoji15] Hadde også en kjapp innvendig ul, han kunne se at mensen var rett rundt hjørnet. Blæææææææææ [emoji30]
 
Vært hos gyn i dag og fått resultat på mannens sædprøve. Ikke akkurat gode nyheter der [emoji17] Han hadde bare 1% «gode» sædceller. Er ikke rart vi ikke har fått det til [emoji15] Hadde også en kjapp innvendig ul, han kunne se at mensen var rett rundt hjørnet. Blæææææææææ [emoji30]
Ånei! Hva gjør man med det da? Det er vel hjelp å få?
 
Ånei! Hva gjør man med det da? Det er vel hjelp å få?

Han fikk en pillekur og klar beskjed om at han må slutte å snuse så ville det bli mye bedre. Spennende å se om han klarer det [emoji4] Men gyn mente at det var 90% mannens «skyld» at vi ikke fikk det til. Er veldig glad for at vi fikk sjekket sæden hans såpass tidlig! Nå skal jeg gå en mnd uten noen form for stimulering mens han tar pillekuren og kutter ned på snusen, så skulle vi kjøre på med noe sprøytegreier til meg (husker ikke hva det var)
 
Ånei! Hva gjør man med det da? Det er vel hjelp å få?

Ja, han har fått resept på noen piller og fått klar beskjed om å slutte å snuse. Var snusingen som ødela mest sa han. Får bare håpe han klarer det. Har mine tvil [emoji15]
 
Ja, han har fått resept på noen piller og fått klar beskjed om å slutte å snuse. Var snusingen som ødela mest sa han. Får bare håpe han klarer det. Har mine tvil [emoji15]

Djises! Jeg er trøtt i dag. Hadde glemt at jeg allerede hadde svart [emoji38]
 
Djises! Jeg er trøtt i dag. Hadde glemt at jeg allerede hadde svart [emoji38]
Haha :) Kunne lett skjedd med meg også! Så kjipt at mannens prøver ikke var tipp topp! Men greit å finne ut hva det er, sånn at man kan forsøke å gjøre noe med det! Håper han klarer å slutte med snusingen da! Kanskje baby er motivasjonen som skal til!:)
 
Back
Topp