Prøver for første gang ❤️

Stigning idag [emoji2][emoji173] det hjelper å se når man er litt engstelig! 4+3/17dpo
f7468f0cd76a54dd95c3ac27a6d97063.jpg
 
Haha, dette var litt artig... er du synsk Jolanda???[emoji33][emoji33] håper du får en likedan følelse på deg selv nå snart [emoji2] ser ut som det går fint med tempingen også! [emoji8] Har det vært noe mer el-slim?

Jaa :D Hehe, det tviler jeg på :hilarious: Men magefølelsen min stemmer nesten alltid :)

Det håper jeg også :D Tempingen går så langt veldig fint, det ble spennende å se hvordan det utvikler seg! :) Det var mye slim i dag tidlig. Jeg regnet med at det var rester fra aksjeleggingen men i hvert fall halvparten sank med én gang i vann så da regner jeg med at det er det :)
 
Jaa :D Hehe, det tviler jeg på :hilarious: Men magefølelsen min stemmer nesten alltid :)

Det håper jeg også :D Tempingen går så langt veldig fint, det ble spennende å se hvordan det utvikler seg! :) Det var mye slim i dag tidlig. Jeg regnet med at det var rester fra aksjeleggingen men i hvert fall halvparten sank med én gang i vann så da regner jeg med at det er det :)

Så herlig at kroppen spiller litt på lag! [emoji2] temping er ganske gøy når man får det til. Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg etterhvert [emoji8]
 
5+0/21dpo
Kjempefin og sterk test idag [emoji173] jeg trenger dette, føler meg ikke gravid [emoji85]
1f44284612bdb1c75b4f49272cfe6448.jpg

Klarte selvfølgelig å søle vann på testene. Dusjhodet løp løpsk i dusjen [emoji23]

Så fint å se[emoji5] tester du hver dag?
Fikk bekreftet i går at jeg er gravid, og får lyst å teste hele tiden nå! [emoji87]
 
Så fint å se[emoji5] tester du hver dag?
Fikk bekreftet i går at jeg er gravid, og får lyst å teste hele tiden nå! [emoji87]

Nei. Jeg testet 10, 11, 12, 15, 17, 19 og 21dpo. Pluss at jeg tok en digital 12dpo. Så skal jeg ta en strimmel til og en digital for å få 3+ [emoji4]
Gratulerer så mye [emoji2]
 
Back
Topp