Prøver å bli gravid/dagbok

June_1

Betatt av forumet
Da har jeg endelig begynt å føre dagbok[:)]
 
Hvis jeg er gravid nå så har jeg vert det i 11 dager. jeg har begynt å føle sterke symptomer (startet i går kveld den 31.08) slik som veldig ømme bryster og ett slags press nede i magen og plutselig veldig vondt i nedre mage region i dag den 1.9, det kan hende at det er mensen som murrer noe helt voldsomt, men det pleier aldri å være slik da[:)]*håpe* og dagen etter at vi hadde oss i høyet så var jeg forferdelig oppblåst. den dagen "vi hadde oss" så hadde jeg EL så nå krysser vi fingre og tær på at det er en liten spire og gror i min mage.
 
kommer tilbake med mer[:)]
 
 
 
jeg har lest alle dine innlegg nå og jeg skjønner ingenting av din syklus!!?[8|]
du sier at du er på overtid med tr,men så vet du at du hadde el den ene dagen dere hadde sex...?
hvordan vet du det? er det kondom dere har brukt eller kan du ha syrr i syklusen pga hormonpiller du har tatt?
 
hei det har vert mye forvirring rundt dette med syklus, og vi kom fram til at jeg har hoppet over den som skulle vert for en mnd siden nå, så jeg skal ha mensen igjen imorgen. da satser vi på at den ikke kommer slik at testen er positiv. håper det var oppklarende nok for deg..........
 
da begynner håpet å dtige igjen, jeg hadde litt blødning i går og thats it..... ingen ting å se til mensen enda
 
da har mensen enda ikke kommet.... og jeg håper enda, blir vel å teste igjen snart[:)]
 
kjæmpe spennende!!:) krysser fingrene for dere!!:)
 
helsikke så oppblåst jeg er, føler meg skikkelig for tung i dag, sikkert bare i mit hode da men... mensen har enda ikke dukket opp[:)]
 
da er det dag tre på overtid og jeg er skikkelig øm nederst på magen, skjennes ut som ett helsikkes gangsperr, så jeg lurer på hva jeg har gjort på i natt[&:]
 
da har jeg vert hos lege vakten og sjekket for evnt syster ol og de fant ingenting[:D] så da peker det enda mer i retning av at jeg er gravid[:)] men de tok en grav.test og den var enda negativ, men legen mente at det kunne være for tidlig å sjekke enda, og at jeg skulle vente i noen uker til[:)]
 
jeg tror jaggu jeg har vert gravid i 4 mnd jeg, for nå kjenner jeg liv i min mage og det ligner ikke noe annet jeg har kjent i mitt liv. min mor merket ikke at hun var gravid før langt ut i svangerskapet heller.
så da mangler jeg bare at legen konstaterer at jeg er gravid:)
 
i dag skal jeg ringe til lege å få time. jeg tror jeg er gravid og har sikkert vert det i litt over 4 mnd for i dag våknet jeg av at magen min bevegde seg[:)]
 
ORIGINAL: June_1

da har jeg vert hos lege vakten og sjekket for evnt syster ol og de fant ingenting[:D] så da peker det enda mer i retning av at jeg er gravid[:)] men de tok en grav.test og den var enda negativ, men legen mente at det kunne være for tidlig å sjekke enda, og at jeg skulle vente i noen uker til[:)]

 
Hei, og velkommen! Grattis med dagbok[:D]
 
Du fikk negativ test hos legen på lørdag? Men i dag tror du at du er fire måneder på vei?
 
Må bare høre[:D] Ha en fin dag!
 
ja for det er litt merkelig alt dette, skjønnte ikke helt hva som kunne foregå før det kjentes ut som en liten fisk som slo på innsiden, og når jeg tenkte meg om så trodde jeg at jeg var gravid for ca 4 mnd siden, men siden testen slo ut negativ og jeg fikk en slags mensen så trodde jeg at jeg var ute fra skogen. men lite viste jeg da at mensen skulle opphøre to mnd senere og at magen skulle vokse og at nåla på vekten skulle gå nedover.....
 
ORIGINAL: June_1

ja for det er litt merkelig alt dette, skjønnte ikke helt hva som kunne foregå før det kjentes ut som en liten fisk som slo på innsiden, og når jeg tenkte meg om så trodde jeg at jeg var gravid for ca 4 mnd siden, men siden testen slo ut negativ og jeg fikk en slags mensen så trodde jeg at jeg var ute fra skogen. men lite viste jeg da at mensen skulle opphøre to mnd senere og at magen skulle vokse og at nåla på vekten skulle gå nedover.....

 
 
oi! Ja, det blir spennende å høre hva legen sier nå da[:)]
 
Når skal du til legen da?[:)]
*Klem*
 
jerg skal til legen på torsdag kl 10, legen har satt av en lang time til meg[:)] og jeg har stadig mer symptomer på at jeg har vert gravid lenge(4mnd) magen min blir bare større og større og jeg merker mer og mer bevegelse inni der. og mensen har enda ikke dukket opp og har ikke vert til stede på aldri så lenge, men det tidige er at nåla på vekten holder seg stadig på det samme stedet + - men magen den blir større og større
 
*klem*
 
nå har det vert mye aktivitet inni magen min i noen dager, og jeg merker det spesielt på kvelden, en liten aktiv snusk jeg har mest sannsynlig imagen [:)]
 
jeg fikk ut melk (!) av brystene mine, er ikke det litt tidlig for å være 18 uker på vei (mest sannsynlig)[:)]
 
så spennende[;)] [;)]håper du er 4 mnd på vei:) en jeg kjenner fikk melk før hun tok abort hun, så det kan godt være at det stemmer.
 
Back
Topp