Prøve på neste

Ønsker meg et barn til, men når vet jeg ikke. Akkurat nå er jeg livredd for å få baby i vintermnd og høysesong for virus. Det viktigste for oss nå er å ta vare på hverandre en stund tror jeg.

Men selv om lykken varte kort, så var det veldig koselig med så liten aldersforskjell den lille stunden vi fikk nyte det♡ storesøster var så kjærlig mot lillebror og skulle hele tiden passe på at han hadde det godt og varmt med pledd og lue :) tror de hadde fått mange fine stunder om de hadde fått sjansen til å vokse opp sammen ♡


Hæææ, nå har jeg gått glipp av noe? :(
 
Er livredd for å bli gravid igjen [emoji23] så her har vi ikke tatt sjansen på sex enda. Jeg skal egentlig begynne på minipilla, men er redd for de hormonene [emoji85] syns 2år var perfekt mellom våre. Så om vi finner ut vi skal ha en til. Så blir det minimum to år mellom [emoji13]
 
Har begynt å snakke litt om en mulig neste nå. Men ikke sånn umiddelbart nei.
Vart lettere å prate om det etter at jeg fekk bekreftet at jeg får invilget keisersnitt på neste
 
Hæææ, nå har jeg gått glipp av noe? :(

Veslegutten til m&m mini ble innlagt på sykehus etter hjertestans. Han kjempet i 4 uker på sykehuset før han sovnet inn[emoji173]

Jeg håper dere får sjansen til å oppleve å bli foreldre igjen , når dere er klare for det m&m mini[emoji173] og at du får god oppfølging for å få bearbeidet sorgen på den måten som er best for deg! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Veslegutten til m&m mini ble innlagt på sykehus etter hjertestans. Han kjempet i 4 uker på sykehuset før han sovnet inn[emoji173]

Jeg håper dere får sjansen til å oppleve å bli foreldre igjen , når dere er klare for det m&m mini[emoji173] og at du får god oppfølging for å få bearbeidet sorgen på den måten som er best for deg! [emoji173][emoji173][emoji173]

Nei og nei, så frekk jeg er som spør :(( det finnes ingen større sorg enn å miste sitt barn! Alle tanker og medfølelse til dere nå i denne tunge tiden... <3 :'(
 
22473169, member: 101218"]Ønsker meg et barn til, men når vet jeg ikke. Akkurat nå er jeg livredd for å få baby i vintermnd og høysesong for virus. Det viktigste for oss nå er å ta vare på hverandre en stund tror jeg.

Men selv om lykken varte kort, så var det veldig koselig med så liten aldersforskjell den lille stunden vi fikk nyte det♡ storesøster var så kjærlig mot lillebror og skulle hele tiden passe på at han hadde det godt og varmt med pledd og lue :) tror de hadde fått mange fine stunder om de hadde fått sjansen til å vokse opp sammen ♡[/QUOTE]



Sender gode tanker til deg og familien din.
 
Satt p-stav nå, så blitt enig om å ta den ut om 2.5 år om vi vil ha en til, vis ikke blir det å sterilisere meg når den går ut :)
 
Jeg og mannen snakket sammen i går og ble enig om å prøve på neste til høsten, ca september. Jeg gleder meg helt sykt :D
For en fantastisk følelse å skape en familie <3
 
Jeg og mannen snakket sammen i går og ble enig om å prøve på neste til høsten, ca september. Jeg gleder meg helt sykt :D
For en fantastisk følelse å skape en familie <3

Åh, det var en ide å bli enige om når man skal begynne å prøve. Vi har bestemt oss for å ikke gå på noe prevensjon fram til neste, men merker jeg kanskje da kommer til å lure på om jeg er gravid hver måned og tror kanskje det er litt stress.
Har du begynt på noe prevensjon som du skal bruke til september?
Har dere flere barn eller var dette første?
 
Åh, det var en ide å bli enige om når man skal begynne å prøve. Vi har bestemt oss for å ikke gå på noe prevensjon fram til neste, men merker jeg kanskje da kommer til å lure på om jeg er gravid hver måned og tror kanskje det er litt stress.
Har du begynt på noe prevensjon som du skal bruke til september?
Har dere flere barn eller var dette første?

Jeg synes det var kjekt å legge en plan, da er vi enig og har noe å glede oss til:)
Ja det er litt stress! Jeg begynte på minipillen, har ikke fått mensen så jeg kjenner til det stresset :p men da er det ikke krise om du blir gravid med en gang?:)

Dette er vår første. Deres da?:)
 
Jeg synes det var kjekt å legge en plan, da er vi enig og har noe å glede oss til:)
Ja det er litt stress! Jeg begynte på minipillen, har ikke fått mensen så jeg kjenner til det stresset :p men da er det ikke krise om du blir gravid med en gang?:)

Dette er vår første. Deres da?:)

Ja, dette er vår første også. Er ikke krise nei. Fortsatt ikke hatt sex etter fødselen heller. Føler aldri vi får tid til det. Har dere hatt det? Når får dere tid? Klarer ikke få meg selv til å gjøre det når hun ligger våken. Føler det blir feil :p
 
Ja, dette er vår første også. Er ikke krise nei. Fortsatt ikke hatt sex etter fødselen heller. Føler aldri vi får tid til det. Har dere hatt det? Når får dere tid? Klarer ikke få meg selv til å gjøre det når hun ligger våken. Føler det blir feil :p

Vi hadde sex første gang da han var 4 uker. Synes det var vanskelig å få tid til det før, men nå har han begynt å legge seg i 7-8 tiden og sover på eget rom, så nå har vi bedre tid hehe:)
 
Back
Topp