Prøve igjen etter SA og MA

Vent ett par dager før du tar neste! :) mine var svaaak, og ventet fire dager før jeg tok igjen da var det ingen tvil lengre! Kryssee fingrene for deg!
 
Tok denne i dag, men clearblue digital sa i går ikke gravid' :(
Vis vedlegget 115465

Tror de digitale trenger mer hcg for å slå ut :)
Anbefaler deg å vente noen dager gør4 neste test :)

Jeg er gravid igjen i uke 13+0 i dag egter5 en MA i september og en SA! :) Vet hvor lyat man har at testen skal bli sterkere! Men vent ett par dager til før neste test nå! Den streken der er jo mye tydeligere enn første testen du tok! :)
 
:)
 
Glad for at jeg skal på ultralyd på tirsdag for dette er tortur.. Det jeg kjenner i undersiden av magen nå klarer jeg ikke skille fra om er starten på spontanabort sånn så første gangen eller om det er voksesmerter.. ;(
 
Glad for at jeg skal på ultralyd på tirsdag for dette er tortur.. Det jeg kjenner i undersiden av magen nå klarer jeg ikke skille fra om er starten på spontanabort sånn så første gangen eller om det er voksesmerter.. ;(

Krysser fingrene for deg og håper alt jeg kan at det er vokse smerter! :)
Jeg husker jeg var nerve vrak de første ukene nå når jeg er gravid tredje gang og enda får jeg panikk og blir redd av og til og jeg er 16+0 i dag! <3 men så langt ser alt bra ut og jeg håååper for din del at du slipper å gå igjennom det en gang til <3
 
Krysser fingrene for deg og håper alt jeg kan at det er vokse smerter! :)
Jeg husker jeg var nerve vrak de første ukene nå når jeg er gravid tredje gang og enda får jeg panikk og blir redd av og til og jeg er 16+0 i dag! <3 men så langt ser alt bra ut og jeg håååper for din del at du slipper å gå igjennom det en gang til <3
Har roet meg en del ned etter å ha lest flere plasser mange som har mensenmurringer som gravidsymptom og jeg har absolutt ingen tegn til blødning :) så satser på at ordtaket stemmer slik som det stemte for deg at alle gode ting er tre! :)
 
Har roet meg en del ned etter å ha lest flere plasser mange som har mensenmurringer som gravidsymptom og jeg har absolutt ingen tegn til blødning :) så satser på at ordtaket stemmer slik som det stemte for deg at alle gode ting er tre! :)

Ja jeg hadde det i starten og har det enda! Hatt 4 blødninger nå og! Og alt er bra! Hørte hjertelyden senest i går pga blødning igjen! :)

Alle gode ting er tre! DENNE gangen går det for oss begge! :D
 
Ja jeg hadde det i starten og har det enda! Hatt 4 blødninger nå og! Og alt er bra! Hørte hjertelyden senest i går pga blødning igjen! :)

Alle gode ting er tre! DENNE gangen går det for oss begge! :D
Så god du er, ser mer og mer frem til ultralyd nå :) smertene jeg hadde tidligere føles nå mye bedre :D
 
Så god du er, ser mer og mer frem til ultralyd nå :) smertene jeg hadde tidligere føles nå mye bedre :D

Bra! <3 skal jrysse fingrene for at alt er bra!:D

Er skremmende denne gangen! Men har en goood følelse!
 
Overlykkelig er det eneste ordet som beskriver følelsene mine nå! Fikk både se og høre hjerteslag på den 7 uker gamle bønnen i meg! :D

Så bra! :D
 
Vett det er helt normalt med litt blødninger i svangerskapet så lenge det ikke er mye og ikke smerter i tillegg, men fy søren så skremmende det er :(
 
Vett det er helt normalt med litt blødninger i svangerskapet så lenge det ikke er mye og ikke smerter i tillegg, men fy søren så skremmende det er :(

Det er ekkelt og skremmende hadde første min i uke 9+1! :( ringe jordmoren min og hun fikset UL.

Prøv å tenke at alt var bra i går! <3 dette skal gå bra!
 
Back
Topp