Positiv test

Henger meg også på her! Positiv test i dag, litt usikker på når det har skjedd, for har brukt prevensjon. Men regner med rundt første uka på juni er termin! :)
Gratulerer! :)
 
Gratulerer [emoji1373] akkurat fått positiv test selv, med termin 3. Juni ut fra el dato[emoji4] så jeg henger meg på her!
Gratulerer! :D Og gøy med flere her inne på juni!
 
Gratulerer så mye! <3 Lurer på om jeg skal slenge meg på her da jeg nå ha fått to klare positive tester! :-D er bare 11dpo, så vet mye kan skje enda.. men per dags dato så er jeg hvertfall gravid og utifra hva jeg har regnet meg frem til er termin 5. Juni :-D
 
Gratulerer så mye! <3 Lurer på om jeg skal slenge meg på her da jeg nå ha fått to klare positive tester! :-D er bare 11dpo, så vet mye kan skje enda.. men per dags dato så er jeg hvertfall gravid og utifra hva jeg har regnet meg frem til er termin 5. Juni :-D

Ingenting å lure på! Du er med! Gratulerer så mye! :D
 
Gratulerer så mye! <3 Lurer på om jeg skal slenge meg på her da jeg nå ha fått to klare positive tester! :-D er bare 11dpo, så vet mye kan skje enda.. men per dags dato så er jeg hvertfall gravid og utifra hva jeg har regnet meg frem til er termin 5. Juni :-D

Gratulerer og velkommen skal du være [emoji2]
 
46c8dccf7d5a9f708dc574474f9dfa24.jpg


Melder meg inn her, med termin 11 juni[emoji173]
 
6b401d3e7ade246b1094308313207b34.jpg


3(!!!!) positive testen idag for å få det inn i hodet mitt at jeg faktisk er gravid[emoji23][emoji23] termin mellom 8-10 juni caaaaa :)
 
Back
Topp