Positiv test!!

- Amy -

Gift med forumet
[:D][:D][:D]

Testet meg tidligere, det ble to streker[:D] Riktignok var den ene veeeeldig svak. Men en strek er vel en strek??? Skal prøve å få en time hos legen min i morgen.. Han kan kanskje bekrefte det!? Det har nok ikke helt gått opp for oss ennå, og jeg vet at testen kanskje ikke er rett, eller at jeg innbilder meg ting.. Hehe jaja[:D] Blir spennende og se hva som skjer..

[:)]Måtte bare få sagt det til noen[:)]

Hihi glad i dag[:D]
 
Gratulerer så mye...! Jeg testet positivt i går[;)]
Lykke til framover!
 
GRATULERER!!!
Og ja, strek er strek, selv om den er svak... Lykke til videre!!!
 
Takk for det. Gratulere så mye til deg også Gullhøna77[:D] Så koselig!! Har dere prøvd lenge?

Lykke til i svangerskapet[:D]
 
Gratulerer så mye, litt av en jule gave da[:D][:D][:D][:D]
 
Gratulerer så mye og velkommen i gjengen [:D][:D][:D]
 
Kamilah83:
Vi har hatt 5pp...egentlig ikke så lenge men føles som en evighet! Dere da?
 
Gratulerer så masse med spiren og lykke til fremover[:D]
 
Gratulerer Kamilah83 og Gullhøna 77![:D]
 
Gratulerer til alle dere med positiv test. Husker følelsen. Man vil gjerne ta mange tester før man tror på dem.
Klem
 
Gratulerer så mye begge to [:)] Og lykke til med ei spennende tid fremover!! [:)]
 
Så gøy! Gratulerer.. [:)]
streken på testen jeg tok var å svak, men var veldig gravid[:D]

Grattis!!!!
 
ORIGINAL: Gullhøna77

Kamilah83:
Vi har hatt 5pp...egentlig ikke så lenge men føles som en evighet! Dere da?



Jeg sluttet med p-piller i november så gikk jeg her å ventet på at TR skulle komme... Trodde aldri det hadde klaffet..Hehe litt redd for å ta helt av i tilfelle jeg får negativ test i morgen..Jeg testet med ClearBlue.. Den skal jo være sikker har jeg hørt...

Tuuusen takk til alle sammen.[:D]
 
Tror nok du får positiv da også, testene måler jo hcg hormonet i kroppen, og det hadde ikke vært der i det hele tatt om du ikke hadde vært gravid[:)]
 
Gratulerer og lykke til med svangerskapet!
 
Takk takk og gratulere så mye til dere andre[:D]

Jeg var hos legen slik at de fikk teste, der var den også POSITIV hihi[:D] Begynner kanskje å forstå det nå når andre har sagt det til meg. Hun damen måtte si det syv ganger eller noe før jeg gav meg.. Hihi så deilig! Jeg er litt bekymret for jeg kommer til å miste, jeg jobber daglig med dyr så kanskje ikke er så bra.. Men legen sa jeg bare skulle slappe av.. Må være forsiktig[;)] Det var planlagt men hadde ikke trodd den satt så raskt.. Sambo er passe stolt hehe[:D][:D]
 
Back
Topp