pollenallergi og hodepine

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Hvordan "takle" det? Føles som jeg har vært på tidenes fest hver morgen. Ufattelig hodepine! Liker egentlig ikke å ta paracet men prøver å begrense meg til to stk om morgenen. Går dere på smertestillende hele pollen perioden? Finnes det andre mddisiner jeg bør prøve? Hvordan overlever dere? :p
 
Får du ikke allergi medisin da? :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
anbefaler aerius allergitabletter og nesespray :) Du kan jo evnt kjøpe de som er uten resept, for jeg tenker at nå er alt bedre enn ikke noe. God bedring..
 
Allergimedisin må vel være det riktige her ja. Det reduserer iallefall noe bør gjøre.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Jo jeg tar alergimedisin men siden jeg hat så vondt i hodet lurer jeg på om det er andre merket jeg skulle prøvd. Har tatt tabelettene i noen mnd nå slik at jeg var sikker på jeg var klar til pollensesongen.
 
Hvilken bruker du? :) Er allergisk selv, og eneste som hjelper skikkelig er zyrtec :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Mulig du kan ha bedre effekt av å bytte merke.

Sønnen min bruker aerius. Samme gjør mamma.
 
De dagene medisinen min ikke funker skikkelig ligger jeg strekk ut på sofaen med en kald klut over hodet mitt. Jeg våkna i dag, helt tett allerede og hodet dundrer. Blir en herlig dag ja... :p
 
Jeg ringte legen og fikk resept på zytec som jeg kunne prøve. Visst ikke dt var bedre skulle jeg kontakte de igjen så jeg fikk prøve meg frem til rett medisin. Føler jeg har vært fyllasjuk i seks dager her nå. Herlig! :)
 
Masse god bedring får håpe de nye medisinene hjelper :)
 
Back
Topp