Pokemon GO

Hihi. Du kan stille den inn også, på om den skal være ekstra grov i språket, og du kan velge stemme og dialekt. Jeg har ofte på den irske dialekten, synes det er så sjarmis.

Jeg har bedt den holde kjeft, og holde språket sånn tålelig [emoji56]
 
Jeg tror det er noe galt med den, det er absolutt ikke 13 grader her nå. o_O
Screenshot_20180417-232635.png
 
Jeg har bedt den holde kjeft, og holde språket sånn tålelig [emoji56]

Jeg har også "some" på profanity. Lyden har jeg litt av og på, men som regel er alltid min telefon i lydløs modus, slik at jeg ikke hører uansett.
 
Hvordan får dere den til å vise været for i morgen? Min vil bare vise været akkurat nå...
 
Eller på norsk: På iPhone må du scrolle nedover.
 
Er vått ute her å. Men spørs om jeg skal gå litt senere i dag. Kanskje jeg skal prøve meg til gymmen. Kortere dit enn Pokestop [emoji23]
 
Skjønner jeg har mye å lære - evolve?
Mange pokemons kan videreutvikles. F.eks Chamander som du nevnte du fikk første dagen kan evolves til Charmeleon, som er en sterkere pokemon i kamp.
Jeg evolver dem mest for å avdekke alle i pokedexen (gotta catch them all).
For å evolve Charmander trenger du et visst antall Charmander-godteri. Du får noen hver gang du fanger en Charmander. Du kan også tjene ekstra ved å ha ham (eller den typen du vil) som walking buddy, da får du x godteri pr y km.

Magikarp trengte 400 godteri, de fleste andre trenger mye mye mindre.
 
Mange pokemons kan videreutvikles. F.eks Chamander som du nevnte du fikk første dagen kan evolves til Charmeleon, som er en sterkere pokemon i kamp.
Jeg evolver dem mest for å avdekke alle i pokedexen (gotta catch them all).
For å evolve Charmander trenger du et visst antall Charmander-godteri. Du får noen hver gang du fanger en Charmander. Du kan også tjene ekstra ved å ha ham (eller den typen du vil) som walking buddy, da får du x godteri pr y km.

Magikarp trengte 400 godteri, de fleste andre trenger mye mye mindre.

Takker og bukker! Gleder meg til jeg kan gå turer og fange flere. Satser på at det dukker opp noen på venterommet på kk i morgen [emoji56].
 
Back
Topp