Pokemon Go

Jeg spiller egentlig nesten ikke nå som jeg jobber
Nesten ikke vi heller.....

Tok en entei-raid her om dagen, så storebror fikk den.

Jeg blir bare blokket fra raids jeg... Spillet funker fint ved vanlig spill, men bare henger seg på raids... Så her kaster jeg bort raidpass i stor stil.... Blir så irritert pga dette at jeg nesten ikke gidder spille.... [emoji49]
 
Nesten ikke vi heller.....

Tok en entei-raid her om dagen, så storebror fikk den.

Jeg blir bare blokket fra raids jeg... Spillet funker fint ved vanlig spill, men bare henger seg på raids... Så her kaster jeg bort raidpass i stor stil.... Blir så irritert pga dette at jeg nesten ikke gidder spille.... [emoji49]
Irriterende!!
 
Sikkert tatt opp tidligere, men hva bruker dere for å regne IV nå til dags?

Den jeg brukte før advarer np såpass om shadowban at jeg ikke akkurat er fristet til å logge inn :/
 
Fikk endelig en Milktank da jeg klekket egg i dag. Så nå er jeg tom for egg, og håper på å få noen av de 2k-eggene, og en god mareep.
 
Jeg har desverre 9 egg siden jeg nesten ikke får gått, og det irriterer så mye at jeg ikke får satt ord på det.
 
Er det noen som vet om det er noen messenger gruppe i Bergen hvor men avtarer å møtes for raid?
Har et par kvelder der uten mann, barn og avtaler
 
Nesten ikke vi heller.....

Tok en entei-raid her om dagen, så storebror fikk den.

Jeg blir bare blokket fra raids jeg... Spillet funker fint ved vanlig spill, men bare henger seg på raids... Så her kaster jeg bort raidpass i stor stil.... Blir så irritert pga dette at jeg nesten ikke gidder spille.... [emoji49]

Venninnen min hadde samme problem. Da hjalp det og stille inn klokken på automatisk. At den stiller tiden selv:) Prøv det ut! Håper det hjelper[emoji1] Kjedelig å sløse bort raidpass....
 
Venninnen min hadde samme problem. Da hjalp det og stille inn klokken på automatisk. At den stiller tiden selv:) Prøv det ut! Håper det hjelper[emoji1] Kjedelig å sløse bort raidpass....
Har prøvd flere ganger. Skrudd tlf av og på og diverse.. Fått hjelp av andre ved raids før også men...
 
Er det ikke typisk.
Har tid til å jakte i kveld og kan se utrolig mange gymmer fra hotellrommet, men ikke en eneste raid her :(

Er vel for sent nå? Syns det er færre raid enn det var en stund, og det har jo vært slik at de siste sluttet kl 21.30 omtrent?
 
Venninnen min hadde samme problem. Da hjalp det og stille inn klokken på automatisk. At den stiller tiden selv:) Prøv det ut! Håper det hjelper[emoji1] Kjedelig å sløse bort raidpass....
Har prøvd flere ganger. Skrudd tlf av og på og diverse.. Fått hjelp av andre ved raids før også men...
Jeg har slitt med samme problem. Fra2til3 har rett i at det er et klokkeproblem, mer spesifikt et avvik mellom klokken på serveren og klokken på mobilen. For noen blir dette avviket mindre ved å sette på automatisk. Det virket ikke for meg. Det som derimot går bra er å gå på https://time.is/ og manuelt synkronisere klokken. Ett eller to sekunders avvik går som regel bra, ved fem sekunder eller høyere får jeg error. Etter å ha stilt klokken restarter jeg spillet og så virker det i hvert fall resten av dagen :)
 
Jeg har slitt med samme problem. Fra2til3 har rett i at det er et klokkeproblem, mer spesifikt et avvik mellom klokken på serveren og klokken på mobilen. For noen blir dette avviket mindre ved å sette på automatisk. Det virket ikke for meg. Det som derimot går bra er å gå på https://time.is/ og manuelt synkronisere klokken. Ett eller to sekunders avvik går som regel bra, ved fem sekunder eller høyere får jeg error. Etter å ha stilt klokken restarter jeg spillet og så virker det i hvert fall resten av dagen :)
Må du inn å gjøre dette for hver dag du spiller da eller?
 
Back
Topp