Pokémon Go

Alana

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Vi må ha en tråd om Pokémon! :cat:
Digger spillet, er så at jeg har lett for å glemme gåpauser! Flere her som spiller?
 
Spiller jeg! Haha er litt moro, blir sikkert mye trilling med vogna i september:);)
 
Jeg og spiller!:D varierende etter formen men skal bli gøy til høsten jah!
 
Jeg spiller og gleder meg til bekkenet er i form igjen. Nå jakter jentene på 8&10 når vi kjører bil:D
 
Vi prøvde med et vennepar i dag, gikk en runde i nabolaget og fanget mange raringer :) møtte veldig mange andre som var ute også på jakt. Blir vel tur i Trondheim sentrum en dag da for gubben er spinnvill :-D i
 
Vi prøvde med et vennepar i dag, gikk en runde i nabolaget og fanget mange raringer :) møtte veldig mange andre som var ute også på jakt. Blir vel tur i Trondheim sentrum en dag da for gubben er spinnvill :-D i

Jeg spilte i Trondheim i dag, fant ikke så veldig mange akkurat der jeg gikk. Men fanget 2 stk ;)
 
Når du går tom for pokeballer og her er 1 pokestop på mils omkrets.... enten blir det sinnssykt mye tur me bikkja i dag eller så pakker jeg kidsa inn i bilen og kjører til byn:p kjenner jeg kroppen rett så blir det nok byn:p
 
Kan noen gi en kort oppsummering av hvordan spillet egentlig funker? Jeg spiller, har laget en karakter som jeg vandrer rundt omkring med, og har fanget noen få Pokémons. Men det er så mange ting jeg ikke skjønner og. Hva er alle de "stasjonene" man ser på kartet? Hva er greia med den "nearby"-tingen nederst i høyre hjørne? Er det noen måte å skru av musikken utenom å ha tlf på lydløs? Er det flere ting man kan gjøre i spillet som jeg ikke har oppdaget enda?

Har åpenbart bikka 30 når jeg ikke skjønner sånne ting intuitivt lenger :p
 
Kan noen gi en kort oppsummering av hvordan spillet egentlig funker? Jeg spiller, har laget en karakter som jeg vandrer rundt omkring med, og har fanget noen få Pokémons. Men det er så mange ting jeg ikke skjønner og. Hva er alle de "stasjonene" man ser på kartet? Hva er greia med den "nearby"-tingen nederst i høyre hjørne? Er det noen måte å skru av musikken utenom å ha tlf på lydløs? Er det flere ting man kan gjøre i spillet som jeg ikke har oppdaget enda?

Har åpenbart bikka 30 når jeg ikke skjønner sånne ting intuitivt lenger :p

Linken under er fin fant jeg ut :-D
http://m.dinside.no/937001/pok-mon-go-for-nybegynnere
 
:arghh::arghh:
Når du går tom for pokeballer og her er 1 pokestop på mils omkrets.... enten blir det sinnssykt mye tur me bikkja i dag eller så pakker jeg kidsa inn i bilen og kjører til byn:p kjenner jeg kroppen rett så blir det nok byn:p

Og når en sjelden pokémon dukker opp like etter du har brukt opp din siste ball. Nå skal vi ute og fylle lageret!
 
Back
Topp