Plutselig litt bekymret

babydrøm2015+2017

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Nå er jeg plutselig litt bekymret her.. da jeg gikk på do før jeg la meg i går var det bittelitt farget slim på papiret - ikke rødt, men litt brunlig - men veldig, veldig lite. Jeg fikk helt panikk siden det er sånn begge sa har begynt og gikk og la meg og var sikker på at dette gikk mot slutten. Sov selvfølgelig dårlig, masse mareritt og stod opp i 3tiden for å gå på do, men da var det ingen farge i det hele tatt. I dag morgen var det bittelitt igjen, men mindre enn i går kveld. Holder sengen i dag og tar det helt med ro - men er fryktelig bekymret. Vet jo rasjonelt sett at blødninger kan være ufarlig og vanlig, men hadde aldri antydning til noe sånt da jeg gikk gravid med sønnen min og bare hatt det når jeg har mistet.
Hadde en del vondt nederst i magen i går, men tolket det som vanlige ligamentsmerter. Kan jo hende livmoren vokste mye i går og det kom en liten rift et sted kanskje? Blir gal av bekymring! Bestiller time til TUL imorgen. Så jo et perfekt lite foster 6+7 og tenkte å vente med ny UL til uke 12, men nå er jeg 10+3 og aldri i verden om jeg orker vente lenger..
 
Det er sikkert ikke farlig, jeg har fossblødd brunt blod i 2 uker og babyen min har det helt fint. De sier vel at brun blødning i svangerskapet stort sett er helt ufarlig? Hvis du allerede har sett at det er liv og alt var fint, så er det jo enda mindre grunn til bekymring:)
 
Back
Topp