Pleiepike vil ha kul på magen!!

Pleiepike

Andre møte med forumet
Får vel legge meg til her oxo!

Litt om meg:
Jeg er ei jente på 21 år som har værdens beste kjæreste, samboer og forlovede! Vi har vært sammen i vel 1 år nå og litt før jul kom vi til å tenke på baby... Nå er vi inne i 7. prøveperiode... Hadde håpet det gikk fortere, men den gang ei..

Jeg er med i Norsk Folkehjelp sanitet og speideren. Ellers driver jeg med venner, shoppe, osv...

Jeg jobber som hjelpepleier både på et sykehjem og i bolig. Også tar jeg sykepleien på deltid. Kjempekos!

Tja, det var iallefall litt om meg... Kommer tebage me mer etter hvert :)
 
Da vil jeg være den første til å ønske deg velkommen og gratulerer med dagbok! godt å lufte tankene!
Er selv i samme situasjon, er vel 7. pp her også, om jeg ikke teller galt... går altfor sent.. men men sånn er det.. Får krysse fingrene for at det snart skjer noe [:D] 
 
Mange takk for svar.. Kos å se folk gidder lese :)

Hmm.. Nå trur jeg jeg har EL oxo.. Eller iallefall rundt denne uka.. Ska vel egneltig ha te torsdag eller fredag om jeg ikke husker heeelt feil...  Hihi.. Så her er det sengekos i store mengder... Hahaha... :P
 
Hei det kommer en kul på din mage en gang og ikke så alt for lenge!!!
 

 God helg!
 
Var det jeg trudde, jeg kom te å glemme vekk denne dagboka.. er ikke på Kvinneguiden au.. Hehe.... Hmm..

TR kom desverre  på lørdagen!!!! [&o][&:][:@]
Så hadde ikke flaks denne mnd heller... Og neste EL kommer ikke til å gå bra, da er vi begge på kurs(samme kurs).... Og det ekke så greit å hoppe i seng på et kurs hvor vi ikke kommer til å få samme rom en gang.... Trur jeg.... Men men.. Har jo ikke hastværk da.. Det kommer vel når en minst aner det.. Hihi...

Ellers, kos når folk signerer her inne i min lille dagbok! Hihi...

Ha en toppers kveld!
 
Hei igjen!
At dere er på kurs trenger ikke å være en hindring, kanskje bare litt ekstra krevende??? Håper dere får litt tid til å møtes og at en liten spire blir unfanget...#ler#
Det hadde jo vært en fin historie det....[;)]
 
Enig der frøken frøken!! Litt ekstra spenning i hverdagen er jo koselig d [8D] [;)]
 
*ler*

Hadde vært vittig jah om junior hadde kommet å spurt: "mamma, hvordan ble jeg unnfanget?"  "nej, vi befant oss på et kurs og det gikk hardt for seg i en busk e.l"......

Haha.. Nejda, vi skal få det te!! Må bare utnytte pausene godt[:D]

Hmm... Ellers her i Kr.Sand er alt bare topp! Sola skinner litt gjennom skyene, jeg var å koooste meg på sjøen i helga og ellers har jeg fri nå sånn at jeg kan rydde opp her hjemme og gjøre leiligheten klar til at vi forlater den i 9 dager... Det er så digg å komme hjem te en ryddig leilihet..... (for da å rote den te når vi ska pakke ut)....


En ting...  Til dere som har prøvd lenge uten å teste dere(eller dere som oxo har testet dere)... Nå er vi inne i vår 8 PP... Og jeg tenker jo dette, huff, dette tar tid(men jeg bør igrunn ikke tenke det me tanke på de som bruker enda lenger tid enn dette).... Kan det være hans "soldater" som ikke er dyktige nok? Jeg har ikke tatt det opp me han no sånn direkte. For jeg vet ikke hvordan jeg skal si det heller. Er liksom redd hvordan han vil reagere.. Men seff.. Det trenger jo ikke alltids være jenta det er noe gale me.... Har sittet å gruble litt på dette, og hvis det er andre som har gjort det samme, grublet på det, hvordan har dere evt lagt det frem til deres kjære?
 
Back
Topp