Pleiepike vil ha kul på magen!!

Pleiepike

Andre møte med forumet
Får vel legge meg til her oxo!

Litt om meg:
Jeg er ei jente på 21 år som har værdens beste kjæreste, samboer og forlovede! Vi har vært sammen i vel 1 år nå og litt før jul kom vi til å tenke på baby... Nå er vi inne i 7. prøveperiode... Hadde håpet det gikk fortere, men den gang ei..

Jeg er med i Norsk Folkehjelp sanitet og speideren. Ellers driver jeg med venner, shoppe, osv...

Jeg jobber som hjelpepleier både på et sykehjem og i bolig. Også tar jeg sykepleien på deltid. Kjempekos!

Tja, det var iallefall litt om meg... Kommer tebage me mer etter hvert :)
 
Da vil jeg være den første til å ønske deg velkommen og gratulerer med dagbok! godt å lufte tankene!
Er selv i samme situasjon, er vel 7. pp her også, om jeg ikke teller galt... går altfor sent.. men men sånn er det.. Får krysse fingrene for at det snart skjer noe [:D] 
 
Mange takk for svar.. Kos å se folk gidder lese :)

Hmm.. Nå trur jeg jeg har EL oxo.. Eller iallefall rundt denne uka.. Ska vel egneltig ha te torsdag eller fredag om jeg ikke husker heeelt feil...  Hihi.. Så her er det sengekos i store mengder... Hahaha... :P
 
Hei det kommer en kul på din mage en gang og ikke så alt for lenge!!!
 

 God helg!
 
Var det jeg trudde, jeg kom te å glemme vekk denne dagboka.. er ikke på Kvinneguiden au.. Hehe.... Hmm..

TR kom desverre  på lørdagen!!!! [&o][&:][:@]
Så hadde ikke flaks denne mnd heller... Og neste EL kommer ikke til å gå bra, da er vi begge på kurs(samme kurs).... Og det ekke så greit å hoppe i seng på et kurs hvor vi ikke kommer til å få samme rom en gang.... Trur jeg.... Men men.. Har jo ikke hastværk da.. Det kommer vel når en minst aner det.. Hihi...

Ellers, kos når folk signerer her inne i min lille dagbok! Hihi...

Ha en toppers kveld!
 
Hei igjen!
At dere er på kurs trenger ikke å være en hindring, kanskje bare litt ekstra krevende??? Håper dere får litt tid til å møtes og at en liten spire blir unfanget...#ler#