Plastik kirurgi

jen85i

Betatt av forumet
Hei. noen her som har gjort det? då tenker jeg på brystløft og mageplastikk.  hvor gjorde dere det?
 
Hvordan var det med betaling av slike inngrep?
 
Lurer veldig på å gjøre dette, vet jeg hadde fått det dekket av det offentlige, men har venner som har gjort dette , og veldig veldig dårlig resultat[&:][&:][&:][&:].
 
Så tror jeg skal gjøre det privat[:)]
 
 
Har nok ikke gjort det.. hmm... hvorfor vil du det da?   hva skal du gjøre? 
 
ORIGINAL: jen85i

Hei. noen her som har gjort det? då tenker jeg på brystløft og mageplastikk.  hvor gjorde dere det?

Hvordan var det med betaling av slike inngrep?

Lurer veldig på å gjøre dette, vet jeg hadde fått det dekket av det offentlige, men har venner som har gjort dette , og veldig veldig dårlig resultat[&:][&:][&:][&:].
 


Så tror jeg skal gjøre det privat[:)]


 
Jeg skal også gjøre det jen85i![:)] Når den tid kommer selvfølgelig[;)] Da tar jeg magen, etter fødselen når den har gått så mye den kan til det normale, så tar jeg resten med kirurgi.. Da skjærer de og syr.
 
Det beste er å gå til private, da får du det du betaler for, og får et pent resultat etterpå...[:)] Gå på nettet, ring ulike salonger, få prislister over mail. Vær aktiv! Så finner du den beste klinikken til slutt...[:)]
 
skal å ta opperasjon etter endt fødsel å blitt nærmere normal..bukplastikk å kanskje brystløft..
noen som vet ka grensa e for å få detta dekt?
 
Hei. Jeg har vert i kontakt med Nobel Clinik å dei skal ha for begge oprasjonene 95000 kr [&:]  Helt vildt. men vet at jeg kan få dette mye billigere. Er ganske så skeptisk til å få dette dekket, då en god vennine av meg fikk magen totalt ødelakt...  Får å få en slik opprasjon dekket er det:
 
2 cm heng med hud. alså at magen henger.
Store strekkmerker.
sår og sopp infeksjoner på mage.
 
Men er jo også andre ting dei tar med i en slik søknad om å få det dekket...
 
Men TENK godt gjennom det før du går den veien, Å det er jo også dei som er heldige å få det skikkelig gjort[:)] men NOk av dei som ikke får det, siden det då er gratis.
 
ORIGINAL: jen85i

Hei. Jeg har vert i kontakt med Nobel Clinik å dei skal ha for begge oprasjonene 95000 kr [&:]  Helt vildt. men vet at jeg kan få dette mye billigere. Er ganske så skeptisk til å få dette dekket, då en god vennine av meg fikk magen totalt ødelakt...  Får å få en slik opprasjon dekket er det:

2 cm heng med hud. alså at magen henger.
Store strekkmerker.
sår og sopp infeksjoner på mage.


Men er jo også andre ting dei tar med i en slik søknad om å få det dekket...

Men TENK godt gjennom det før du går den veien, Å det er jo også dei som er heldige å få det skikkelig gjort[:)] men NOk av dei som ikke får det, siden det då er gratis.


Må man oppfylle alle 3 kravene? [8|]
 
Nei det tror jeg ikke [:)]  men vist du vuderer det, så tar du kontakt med fast lege og han/hun vil henvise deg videre, vist dei mener du kan få det dekket...
 
 
 
Huff, ja det er kjempedyrt... En venninne av meg har bodd i Thailand en stund. Og hun har fått bebi nå, og hun skal reise ned dit og ta operasjonen, på et pent og rent sykehus, som hun kjenner godt til..
 
Jeg har vert inne å sett på slike reiser til utlandet.. men vet ikke om jeg tør hehe.. Men er jo såååå mye billigere å reise ned ditt å få det gjort[:)]  Men hadde jeg ikke vert aleine på en slik reise hadde jeg garantert gjort det[:D]
 
http://www.kirurgirejser.dk/
 
Jeg har vert i kontakt med disse. og dei har mangen kunder fra norge [:D]  så blir kansje denne, der er vertfall språket enkelt å forstå, så har jo du kontakt personer fra danmark når du då reiser til polen for oprasjon:) ofte mangen som reiser sammen også :)
 
huff..høres skummelt ut..hehe..men viss man spare mye e det jo verdt det..
 
bukplastikk på klinikk stokkan i tromsø ligg på 17000-23000..får halv pris på den ene viss man slår sammen 2 operasjona..e ikke så ille
 
ORIGINAL: jen85i

http://www.kirurgirejser.dk/

Jeg har vert i kontakt med disse. og dei har mangen kunder fra norge [:D]  så blir kansje denne, der er vertfall språket enkelt å forstå, så har jo du kontakt personer fra danmark når du då reiser til polen for oprasjon:) ofte mangen som reiser sammen også :)

 
Hmmm, det hørtes veldig greit ut....!
 
Pga jeg har alltid vært fornøyd med sånn kroppen min ser ut nå, og liker å pynte meg, men føler det blir litt feil når magen henger utenfor buksekanten[:)] Egentlig bare derfor.
 
Alltid vært litt forfengelig. Gir meg en god følelse...[:)]
 
Back
Topp