Planlegging av dåp

Kakebildet kom i posten i dag
Kors er kjøpt
Bunadssølv lever til fiks
Maten er planlagt og jeg har fått handlelisten klar.
 
Ja. Det blir bra uansett. Men jeg liker å planlegge og lage lister for å sortere tankene mine. Og for å huske
Sånn er jeg også, og samboeren fleiper med at å lage lister er hobbyen min. ;)
Jeg er til og med sånn når vi handler til vanlig, og jeg har alltid en "to do-liste" på telefonen.

Jeg mente bare at du må passe på at dette blir kos for deg også, og ikke bare stress.
Det BLIR bra uansett, og du har garantert gjort en kjempejobb! :) <3
 
To av bordkortene er det ikke navn på, de kom ut skjevt da vi kuttet dem ut. Det er mamma som har kutter, og hun hadde printer tom for blekk, så jeg må komme med de to siste navnene. Snakket med henne i går og kom på det.

"det er så viktig at det bør stå på en liste" sa mamma

Det står der, sa jeg og gikk og sjekket listen. Jepp, det står der.

Jeg er da min mors datter, sa jeg. Klart jeg har liste :)
 
Og så har ene fadderen, den vi ikke var helt enige om men som jeg har akseptert, trolig fått influensa. Er i alle fall syk og har flere kollegaer med bekreftet influensa-diagnose.

Kjenner det er godt jeg har delt i voksen og barnebord så ryker ikke balansen i "barneavdelingen" når jeg fjerner en voksen.
Men da er vi nede på en eneste person som gjør at vi må ha fem bord i lengden i stedet for fire, og det er reelt sett en unge i en tripptrapp. Hmm, skal vi finne en annen løsning på ham da? Sånn bordene er med beina så funker det nok ikke å sitte på kortenden, heller ikke med tripptrapp siden han jo må inntil bordet. Det får vel bli fem bord
 
Back
Topp