planlagt??

hos oss var det planlagt!
 
Planlagt.... Prøvde egentlig helhjerte bare en gang før den satt....hvem ville ha trodd det....Trodde det ville ta lenger tid gitt, men vi gråter jo ikke av den grunn :-)

Nå bare gleder vi oss!![:D]
 
[:D]Ikke planlagt, men er ekstremt ønsket! Vi har jo hatt lyst på en til i over 10 år vi....[:D]
 
Ikke planlagt hos oss.... Gikk på pilla, men har vært veldig sløv med den leeenge, men har også prata på å slutte med den. Men når graviditeten hadde sunket inn litt var det helt greit. Gleder oss masse nå[:)]
 
Halloen......
Va litt både og, Va Ikkje direkte planlagt, Men har Ikkje brukt prevensjon på ca 1 og et halvt åt, Har tatt abort en gang tidliere, Det var med en annen fyr, Da hadde Jeg Ikkje penger til og kjøpe prevenson og tenkte at det var vel Ikkje såh nøye.
Men ble Gravid ca 2 - 3 uker etter at Jeg hadde latt være og ta P - Piller, Men denna gangen tok det altså lenger tid.
Samboeren min hadde visst slått seg ganske kraftig nedentil for en del år siden, Og han var Ikkje sikker på om han kunne få barn, Men ca 1 og et hallt år med ubeskyttet sex ble Jeg Gravid jah......... [:D]
 
Halloen......
Må bare få si at det var akkurat det som skjedde med ei vennine av meg, HeHe........ [:D]
 
ikke planlagt her heller, men mensen kom aldri.. så tok en test bare for å være sikker fordi jeg skulle ut å drikke på kvelden... det ble et lite sjokk ja! men er kjempe gla for det nå da! [:D]
 
var planlagt her, men etter planen så skulle vi ikke bli gravide før i oktober. tåler ikke pp, så jeg hadde et opphold etter å ha prøvd en ny type som jeg ikke tålte, så skulle jeg prøve en ny en, men før jeg rakk så langt så var det bolle på vei[:D]
 
ORIGINAL: jeanett84

Ikke planlagt her, men gleder oss fryktelig.
Vart gravid første gangen vi hadde sex. Samme dagen som vi ble i lag.
Enda jeg gikk på p pilla

Men det kom som ett sjokk på oss, og ett støre når vi fant ut at det var tvillinger.



høres ut som oss det her:) hehe

vi er vel plakatjentene på at EN GANG ER NOK!!!...hehe
 
P L A N L A G T!!!!! Hehehe, og sååå ønsket! Hehehe [:D]
 
var ikke planlagt her mei.... hadde så vond i magen ,rygg og kvalm.. dro til legen å han sa at jeg hadde fått kraftig influensa... men jeg fikk ikke feber eller noe da... fikk ikke mensen heller så jeg sjekket å fikk to steker... OIlissom litt av en influensa... dro til legen igjen å sa det å han sa jeg var ca to mnd på vei=) dro på ultralyd for å sjekke skikkelig og jeg var blitt GRAVIIIID[:D][:D][:D]
 
til alle dere som ikke planla ungen
Eg er bare nysgjerrig. Hvordan kan man bli gravid på pillen? Og hvordan merket dere det ikke? Er det ikke skadelig for barnet om dere forsetter på pillen om dere er gravid?
Mistenker noe her i gården,føler meg ikke helt på topp. Mensen har enda ikke kommet[:-]
Setter pris på svar[:D]
 
jeg ble gravid etter noen uker jeg også, med den første gikk det 3 uker og med den siste, ble det med regnfrakk ifølge, når han skulle ha blitt laga. er ikke helt sikker, ble litt mye den uka, hehe [:D]
men overrasket ble vi ikke, hadde i det minste snakket om det da
 
Planlagt her også! Og ikke minst etterlengtet[:)]

Etter SA i april fikk vi i hvert fall blod på tann. Nå VILLE vi[:D]. Gravid på ny etter 5 pp.
 
Tine-mor....
Som sagt, for min del var jeg veeldig sløv med pilla, hadde veldig lyst til å slutte, men fikk aldri bestemt meg! Også skjedde det bare[:)] Jeg merka det veldig tidlig faktisk, var 3,5 uke på vei da jeg tok den første positive testen. Tok den rett og slett fordi jeg fløy på do hele tida! 3 - 4 ganger om natta, og hver halvtime på dagen nesten.... Testene ble bare sterkere for hver jeg tok (tok 3 før jeg virkelig trodde på det).
Nå har jeg alltid vært sånn at jeg nesten har blitt hysterisk om mensen ikke har kommet til sin faste tid, og har sikkert tatt 20 tester for mye[:)] Men... når jeg virkelig hadde mistanke, OG jeg hadde symptomer... Stemte da[:)] Hør på magefølelsen!
 
Back
Topp