Pedofilring i Sverige tatt

Boblefrua

Forumet er livet
Helt enig med deg, slike mennesker blir aldri friske igjen. Sperr de inne for alltid, barnas sikkerhet før disse sine rettigheter :(
 
Uff fikk vondt i magen jeg. Vi er en del I Sverige om sommeren så syntes det var skikkelig ekkelt. Bor heller ikke så langt unna grensen. Så nærmere enn det i Bergen for vår del. Neste Sverige tur så kommer jeg nok til å tviholde på datteren min, sønnen min sitter i barnevogn enda.
 
Uff fikk vondt i magen jeg. Vi er en del I Sverige om sommeren så syntes det var skikkelig ekkelt. Bor heller ikke så langt unna grensen. Så nærmere enn det i Bergen for vår del. Neste Sverige tur så kommer jeg nok til å tviholde på datteren min, sønnen min sitter i barnevogn enda.

Det finnes nok slike i norge også, så å holde på barna når man er ute er nok lurt uansett.
 
Jeg føler jeg er hakket værre når det gjelder slike saker, her er jeg i høyeste grad for dødsstraff eller livsvarig forvaring. Ingen sjanser når det kommer til barn
 
Herregud, jeg får helt vondt. Hvordan kan mennesker bli så grusomme? Dette er jo ondskap, i tillegg til pedofili. Fy faen.
 
Back
Topp